Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1256285
Afbeelding

En zo ligt ze er nu bij. Maar het is allemaal heel goed gegaan. Een voorbeeldige patiente! Geen grauw of snauw, ze verwachtte alleen wel een koekje van de DA, in plaats daarvan kreeg ze een prik in de bil en ging ze heerlijk slapen.
Direct na de operatie ben ik naast haar gaan zitten en met 20 minuten stond ze, nog wel een beetje teut, op haar 4 poten. En 4 is veel om goed te coordineren ;). Nu ligt ze heerlijk op haar kussentje te soezen met een Medical Petshirt aan. Ik verwacht dat zij, en zeker Rosco, niet van de wond af kunnen blijven en dit romperachtige shirt beschermd en verwarmd. Ze heeft zelfs al weer een klein plasje gedaan (wel bloed natuurlijk).

De steen heb ik gezien. De grootte houd het midden tussen een knikker en een stuiter! Best wel groot voor zo een klein hondje.
Verder moet ze gaan afvallen. Die 11.2 kg is te zwaar, de da zag te veel vet in de buik wat weer op die blaas drukt en het plassen kan bemoeilijken.
Morgen beginnen we met de pijnstillers. (Hebben ze die ook voor mijn portemonnaie, want die is nu 473 eurootjes lichter)  :(
Maar ja, de gezondheid staat voorop!
Laatst gewijzigd door tiny op wo 13 mei 2009, 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door