Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1264482
Beste mensen,

Bij deze wil ik jullie laten weten dat we in overleg met onze eigen DA en de radioloog en orthopeed van de Wagenrenk hebben besloten om Maud in te laten slapen. Dit zal aanstaande maandagavond 25 mei gebeuren. De dierenarts komt bij ons thuis en de kids mogen er bij zijn als ze die behoefte hebben.

Het zijn sinds 20 april erg emotionele weken geweest en sinds we afgelopen maandag deze beslissing hebben genomen is er een stuk rust in mij gekomen. Ik hoef niet meer te piekeren, ik weet dat ze een mooi maar kort leven heeft gehad en dat ze geen pijn meer hoeft te lijden en zeker niet nog veel ergere pijn gaat krijgen.

Ik ben niet het type dat alles uit de kast haalt om maar zo lang mogelijk mijn hond bij me te houden. Wat er met haar ellebogen aan de hand is, is een onomkeerbaar proces. Het zal alleen maar erger worden en de pijn ook. Bedankt voor de tips van deze en genen maar wij hebben er voor gekozen om een andere weg te bewandelen.

Deze laatste dagen genieten we extra intens van haar. In tegenstelling tot de afgelopen weken loop ik niet meer de hele dag met een brok in mijn keel omdat ik mij zorgen maak om mijn meisje en niet weet hoe haar toekomst er uit komt te zien.
Ik heb er vrede mee......

Wel zou ik jullie willen vragen om in reactie op dit bericht niet een hele discussie te gaan voeren of ons besluit wel de goede is en dat deze of gene het anders zou doen. Dit is ons besluit en wij denken dat wij er goed aan doen en Maud veel pijn en ellende besparen.

Lieve groeten,

Paula
#1264496
Ach Paula.... ik lees deze topic en je laatste verdrietige berichtje nu pas.  :'( :'( :'( :'(

Ik ben heel erg blij dat ik Maud toch een keer heb mogen meemaken op een wandeling. Ze blijft in mijn gedachten als die lieve vrolijke spring-in-het-veld-puppewup die ik toen heb gezien. Heel veel sterkte maandag en ik vind het dapper dat jullie voor haar kiezen.

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door