Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nynke
#1245015
Pezzo piept als hij moet plassen, sinds gisteren. Is dat standaard blaasontsteking? Kan ik afwachten en zelf iets proberen of moet ik naar de DA ? Als ik zelf iets kan proberen, wat dan ?

Hij gedraagt zich ook een beetje zielig, in je kruiperig, staart laag   :( :(

Ik zit nu op mijn werk en hoop vanmiddag, in mijn lunchpauze, dat iemand een goed advies voor me heeft, want ik heb het nog nooit meegemaakt  :-X :-X 
Ik kan ook geen vrij nemen, want mijn collega is op vakantie >:(.


Ik kan wel Richard vragen of hij in zijn lunchpauze naar huis rijdt om hem extra te laten plassen.
Laatst gewijzigd door Nynke op wo 29 apr 2009, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1245058
mmm, zou ook met zijn prostaat te maken kunnen hebben en dat is pijnlijk...
zou id richard vragen even naar huis te kunnen gaan, doet ie het dan nog dan zou ik toch een afspraak gaan maken..
is zijn urine donker? bloed erbij?
Door Nynke
#1245075
vanaalst schreef: mmm, zou ook met zijn prostaat te maken kunnen hebben en dat is pijnlijk...
zou id richard vragen even naar huis te kunnen gaan, doet ie het dan nog dan zou ik toch een afspraak gaan maken..
is zijn urine donker? bloed erbij?
ik heb niets gezien, elke keer dat hij plaste was hij te ver weg en hoorde ik hem alleen maar piepen
Door Nynke
#1245209
vanaalst schreef: vraag richard tussen de middag even te kijken, want hij piept niet voor niks...
is gebeurd  :) :) :)
#1245225
Nou, Richard is thuis, heeft vanmiddag vrij genomen. De mazzelp*k  >:( >:( >:(

Pezzo heeft geplast op een wc-papiertje buiten; geen bloed en ook geen pijnpiepen meer. Hij gedraagt zich ook weer gewoon  :)  dus wat het nu geweest is ?  :-\ :-\ :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door