Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1244443
nee, het zijn korreltjes, die mik je in zijn bekkie..
ideaal hoor, hier heeft het menige hond geholpen!
heb nog effies gekeken, het is van VSM
Door deja
#1244477
Ik kan ze krijgen van /dr Vogel is net zoiets denk ik hoeveel tabletjes geef je per dag ze zei er zitten 500 talbletjes in en moet je het altijd geven of af en toe als hij weer lekt.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1244626
het is alweer een poos geleden maar volgens mij gaf ik ze 1 tabl en net zolang totdat het goed over was..
Dus ik gaf terwijl het over was ze nog een goeie week zo'n pilletje
Door deja
#1244635
Heb het gekocht maar er werd 3 x daags aangeraden voor een hond van ong. 35 kg. de kinder dosering nemen.Nou maar hopen dat het overgaat want het zit soms hoog tegen alles aan.
Mijn LCD tv zit het ook aldoor op en dat scherm mag je niet zo hardhandig schoonmaken.
Dus zou wel heel blij zijn als het daar mee overgaat.
Groetjes Marjan en bedankt voor je advies.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1244657
;D ;D ;D
op je lcd scherm???
klopt hoor, de kinderdosering doen, het is hier al een poos geleden dat het gegeven is, en mijn jongens wegen geen 35 kilo
ik hoop dat het helpt!!
Door deja
#1244874
Ja ik bedoel op mijn televisiescherm maar dat is een plat scherm en die zie toch anders dan vroeger je kan er niet zo hard op poetsen, moet je heel voorzichtig doen.
Door deja
#1244950
Ja ik heb zo'n spuitflesje met doekje maar durf nooit zo hard te boenen op het scherm, maar denk wel een hoe krijgt hij het voor elkaar zo hoog.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door