Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Red_Hunter
#1241317
Dinsdag avond gooide Harmony ineens al haar eten er uit, ach dat kan wel een gebeuren. Woensdag weinig gemerkt aan haar alleen haar ontlasting was het laatste beetje dun.
Vanmorgen lagen er dunne hopen in de kamer en stinken !!!
Toen ik tussen de middag thuis kwam uit mijn werk lag er weer wat diarree en had ze weer overgegeven. (Het was weer opgegeten, maar ik weet niet of zij dat gedaan heeft op Flynn).
Vanmiddag tijdens de wandeling nog een beetje dun, maar het eten zit er nu nog steeds in. Ik heb haar wat minder gegeven.
Vanavond in de tuin nog een hoopje maar al iets dikker. Ik hoop dat het nu beter gaat.

Ze heeft maandag haar cocktail gehad, zou het daar van kunnen zijn?
Misschien heeft ze wat zitten eten tussen de bosjes maar dat zou ik niet weten dan.

Ik had gelukkig nog wat Diarrheel in huis en dat geef ik haar nu.

Groetjes Trudie
Door Red_Hunter
#1241456
Ik las dat bij een virus de hond meestal verhoging had en dat is niet het geval. Mijn andere honden hebben ook nergens last van en die zouden het dan toch ook wel over nemen.

Ik moet morgen naar de show dus hoop liever niet op een virus.

Groetjes Trudie
Door Lizzy
#1241697
Dit klinkt mij echt als een reactie op de enting. Ik zou Okugest en Probiotica geven en genoeg laten drinken. En verder dit wel goed in de gaten houden want een combi van erge diarree + overgeven zorgt wel snel voor uitdroging.

Sterkte met Harmony!
Door Red_Hunter
#1241893
Gelukkig gaat het vandaag al wat beter. Het overgeven is over en ze heeft nog wel een beetje diarree maar het ziet er al wat beter uit.
Ik had nog diarrheel van de dierenarts liggen en die heb ik gebruikt en ik ben ook met de probiotica begonnen.
Ze heeft vandaag veel geslapen maar komt nu tot leven geloof ik, ze raast door de kamer met haar speelgoed, dus ze voelt zich vast beter.

Mijn dierenarts heeft een nieuw merk met inenten zag ik net in het boekje, geen Nobivac meer maar Eurican, misschien is dat het probleem geweest.

Groetjes Trudie
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door