Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#132449
Sunna schreef:
Hahaha, dat zul je altijd zien.
Maar wat ik zo vreemd vind, is dat Lothar al een tijdje heel opgewonden doet, maar dat ik nog geen druppel bloed gevonden heb, ja behalve vandaag dan 1 van de 6 keer dat ik met een keukenpapiertje heb geveegd langs haar gevalletje. Echt donker was het bloed ook niet; dus OF ze was al loops en ik heb gewoon niks gevonden en nu is ze vruchtbaar, OF ze rook gewoon al lekker en vandaag is de eerste dag van haar loopsheid............het is me een raadsel.
En ik laat ze sowieso niet zonder toezicht bij elkaar!!

Er zijn ook teven die helemaal of praktisch geen bloed verliezen, dat kan zo eens bij een loopsheid zijn maar het kan ook bij iedere loopsheid zo zijn dat je geen bloed vind. Een loopsheid verloopt niet precies de standaard regels je hebt een meest voorkomende wat dus als normaal wordt beschouwd en dat houd in bloedverlies en op de vruchtbare dagen droog staan.
Maar je hebt teven die bloeden helemaal niet of weinig, je hebt er ook die bloeden 3 weken lang zonder onderbreking, en je hebt er zelfs die bloeden, op de vruchtbare dagen droog staan en daarna weer verder bloeden.

Barfplaats wordt gesponsord door