Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Eidos
#9648
Lieve mensen,

Ik ben net terug van een bruiloft en heb helaas geen idee hoe het nu gaat met lenny. Mijn moeder mocht ( GRRRRRrrrr >:( ) morgenvroeg weer bellen...... ( aardig he dat DAT mag  :o >:( :-X ).
Zodra ik iets weet dan horen jullie het van me...
In ieder geval ontzettend bedankt voor al jullie steun!!!! Ook van mijn moeder!!! Ik bel haar namelijk minstens 2 keer per dag en vertel haar dus ook jullie verhalen. Het is voor haar een heel fijn gevoel dat er mensen meeleven met haar die haar niet eens kennen..

liefs barbara
Door Eidos
#9649
Een heel klein lichtpuntje in deze rottijd :D..
Vanmorgen vertelde de DA aan mijn moeder dat het redelijk goed ging met Lenny :).. Ze had alweer gegeten en gedronken en de koorts was gezakt!!! Ze was ook een stuk vrolijker dan dat ze de afgelopen dagen is geweest  ( en dit zegt voor mij het meeste, aangezien ze wel vaker momenten zonder koorts is geweest ):D :D!!!!!
Misschien is er dus toch nog wel een klein beetje hoop  :) :).
We moeten het natuurlijk allemaal nog even aaanzien, maar de DA heeft gezegt dat hij het rustig wil afwachten met lenny, en hij haar niet al gelijk weer naar huis wil laten gaan... Maar tis tenminste een klein beetje positief  :D

Liefs barbara
Laatst gewijzigd door Eidos op za 20 sep 2003, 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door oebaya
#9650
Een heel klein lichtpuntje in deze rottijd :D..
Vanmorgen vertelde de DA aan mijn moeder dat het redelijk goed ging met Lenny :).. Ze had alweer gegeten en gedronken en de koorts was gezakt!!! Ze was ook een stuk vrolijker dan dat ze de afgelopen dagen is geweest  ( en dit zegt voor mij het meeste, aangezien ze wel vaker momenten zonder koorts is geweest ):D :D!!!!!
Misschien is er dus toch nog wel een klein beetje hoop  :) :).
We moeten het natuurlijk allemaal nog even aaanzien, maar de DA heeft gezegt dat hij het rustig wil afwachten met lenny, en hij haar niet al gelijk weer naar huis wil laten gaan... Maar tis tenminste een klein beetje positief  :D

Liefs barbara
Hoi Barbara,
Ben geen dierenarts, maar ik durf toch heel voorzichtig te zeggen dat je wel een ietsie pietsie optimistischer mag zijn na dit bericht van de dierenarts. Als Lenny inderdaad een virale hersenvliesontsteking heeft gehad, dan is nu nl. het omslagpunt aangebroken.
Brand nog een kaarsje meid en ik spreek hier in België nog eens met Sint Hubertus, de beschermheilige van de dieren.
Maar ik besef ook dat je moeder en jij nog een paar rotdagen tegemoet gaan en steeds maar naar die klok kijken of het al tijd is dat je mag bellen of dat de dierenarts belt. Klokken lijken dan ineens allemaal acuut stil te staan. Na 36 jaar hondenbezitter te zijn heb ik het helaas al een paar keer meegemaakt en elke keer blijft even rot.
Heel veel sterkte en ik blijf kijken of Lenny verder opknapt.
groetjes,
Nicolette
Door Eidos
#9653
Bedankt allemaal  :-*

Nicolette je hebt helemaal gelijk hoor  ;).
Ik ben alleen nog een beetje voorzichtig met mn hoop. Ben nog veels te bang dat het alsnog helemaal fout gaat....

Maar tis inderdaad wel een lichtje in de duisternis.

Liefs barbara
Door marleen
#9655
Hoi Barbara,

Als de dr. Gerittsen een internist is en die vroeger een kliniek in Klijndijk bij Emmen had (ik weet dat hij toen ging verhuizen naar Ommen) is het echt een geweldig man. Hij was het die erachter kwam wat mijn golden mankeerde, en een aantal mensen weet hier op deze site hoe ik heb lopen kl..... om een goede da te vinden. Met mijn golden gaat het inmiddels goed en ook wij mochten niet op bezoek komen bij Aidan. Het is heel moeilijk dat weet ik en ook Aidan was op sterven na dood, maar als het dier heeft zoveel verdriet als hij je eerst mag begroeten en vervolgens weer wordt achtergelaten.  Het is een beetje het belang van je hond boven die van jezelf zetten. Veel sterkte met de pup.

Marleen
Door Eidos
#9656
JAAAAaaaaa, Ik had net mn mams aan de telefoon en Lenny is weer thuis !!!!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Het ging de afgelopen 2 dagen langzaamaan beter met haar, dus mochten ze haar ophalen :D :D.
1 ding wat ik alleen erg vreemd vind is dat deze DA Lenny het eerstkomende halfjaar nog aan de prednison wil houden  :-/ :-/. Tannetje ??? Weet jij of dit echt zo noodzakelijk is ??? Ik vind het zo'n paardemiddel met zoveel vreselijke bijwerkingen om dit zolang aan zo'n jonge hond te geven. Zijn er geen andere homeopatische medicijnen die mn moeder ipv die prednison kan geven ???

Groetjes barbara
Door sylvia
#9657
gefeliciteerd,geweldig Barbara,geef je ouders ook een steveige omhelzing uit zeeland vandaan.
Ik vindt prednison voor 6 maanden aan zo'n jonge hond ook niet echt lekker klinken.
Door Eidos
#9658
Nee daarom syl,
Ik heb veel gelezen over bijwerkingen van prednison en het lijkt echt niet goed dus om dat zolang te geven... Kijk als het echt puur is om zo'n dier door de meest moeilijke periode te helpen dan ist wat anders, maar dit vind ik wel heel erg overdreven en zelfs spelen met vuur.

Ik zal ze de knuffels geven ;)
Door Eidos
#9659
Heerlijk zeg LENNYKIND weer thuis
en geen prednison hoor  :o  
probeer een andere oplossing te vinden
liefs Ellen
Ja he !!!!  ;D ;D ;D
Ik ben ook Zo blij Ell!!!
Ook mijn moeder weet de bijwerkingen van prednison en ook mijn moeder ziet dit niet zitten... Stel lenny zou dit overleefd hebben zonder al te veel kleerscheuren, dan kan je het zo alleen maar veel slechter maken door die rotzooi.

Ik wacht dus ook met spanning tot tannetje of iemand anders reageert en een betere oplossing weet.

Liefs barbara
Door sylvia
#9660
plaats anders even een oproep aan Tannetje dat valt eerder op voor haar.Als ze dan online is ziet ze direkt een onderwerp met haar naam erbij staan.
Door Eidos
#9662
Ik heb haar net gebeld, en ook zei zegt dat dit wel heel piitig is voor zo'n jong dier.
Ik geef straks het telefoonnummer door aan mn moeder zodat ze samen iets kunnen afspreken over wat er gedaan kan worden. Ze wil lenny dan toch het liefste zien om een goed medicijn erbij te zoeken, en eventueel kan het anders via de mail. ;D ;D ;D

Kehb echt weer goeie hoop nu ;D alles komt vast weer goed met lenny!!!!

Liefs bar
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door