Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door oebaya
#9664
Geweldig dat Lenny weer thuis is. Let op, je zal zien dat het nu snel weer heel goed met haar gaat en dat je niet meer merkt dat ze zo ziek was.
Een half jaar Prednison is natuurlijk ook weer van de dolle, dat geven ze mensen als het niet nodig is nog niet eens zo lang. Nou gelukkig is Tannetje er nog.
Maar mijn lijst waarop dierenartsen moeten worden bijgeschoold wordt steeds langer:
farmacie,
castratie,
voeding,
inenten
Nog even verder en ze kunnen gewoon hun studie overdoen.
Door Eidos
#9665
Geweldig dat Lenny weer thuis is. Let op, je zal zien dat het nu snel weer heel goed met haar gaat en dat je niet meer merkt dat ze zo ziek was.
Een half jaar Prednison is natuurlijk ook weer van de dolle, dat geven ze mensen als het niet nodig is nog niet eens zo lang. Nou gelukkig is Tannetje er nog.
Maar mijn lijst waarop dierenartsen moeten worden bijgeschoold wordt steeds langer:
farmacie,
castratie,
voeding,
inenten
Nog even verder en ze kunnen gewoon hun studie overdoen.
Ja fijn he Nicolette :D..
Mn moeder vertelde dat het weerzien zo mooi was geweest.. Lenny had gepiept en van zich afgeplast en was helemaal door het dolle heen geweest toen ze mn ouders zag  :D :D :D :D :D.
Lenny is nu weer thuis en Tannetje gaat ons verder helpen...

Sommige DA zouden inderdaad de opleiding wel opnieuw mogen doen ja...

Liefs barbara
Door avalon
#9666
Hoi Barbara
Hoe gaat het nu met Lenny? Ik lees het hele verhaal net pas. Ik ben blij dat het toch een goed eind heeft. Ik hoop ook dat Lenny er niets aan overhoud. Maar met de hulp van Tannetje en versvlees heb ik er wel vertrouwen in dat het goed gaat komen.

Groetjes Renate
Door Eidos
#9667
Met Lenny gaat het goed :D :D. Ze is dol op mn ouders en is niet van plan weer weg te gaan ;) ze volgt mn ouders dus ook overal naartoe ;) :D.
De DA is erop teruggekomen om een half jaar prednison te geven ;). De komende 9 dagen ( vanaf nu gezien dan ) krijgt ze dit nog wel en dan word het afgebouwd.
Lenny slaapt nog wel veel, maar dat is ook niet meer dan logisch na alles wat er gebeurt is. En ze is natuurlijk nog niet helemaal overal vanaf.. dit moet langzaam goedkomen. Verder is ze blij dat ze weer thuis is en eet als een volgroeide hengst die net een endurance race heeft gelopen ;) ;D ;D ;D.
Alles gaat dus prima :D.
Door Eidos
#9671
Hoi Bar
Wat fijn dat het zo goed gaat
Wat zullen  je moeder en je bonuspa  blij zijn  :D
Dikke  :P voor Lenny
Liefs Ellen en Lobbes
Mn ouders zijn DOLblij ja ;). Mijn moeder knuffelt dr vingers lam op dat lekkere beestje ;) ;D, en lenny geniet er vreselijk van :D :D.

Liefs barbara en lebber van doosje
Door Eidos
#9673
Het gaat nog steeds elke dag beter met Lenny ;D ;D!!! Ze word steeds minder stijf en steeds vrolijker en opgewekter ;D... Ik ben zo DOLBLIJ kan wel dansen en zingen tegelijk ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door