Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1226902
Jeetje, lieve Cis, die ondanks dat ze zich zo ellendig voelt, toch even met haar staart zwaait...  :bigarmhug:

Ik blijf uit alle macht doorduimen voor haar (en jullie).  :-*
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1227387
ik lees dit nu pas.. en zit met kippenvel!!
tis niet eerlijk.. ik hoop dat jouw Cis er weer snel bovenop komt..
want dit zou ik toch wel heel erg vinden..

sterkte Dory!
Door 202Spots
#1227605
Vanmorgen eerst wat kip gekookt en gemalen en dat naar Cis genomen om te kijken of ze wat wilde eten..
nee ze hoefde niks...toen blik ID gekregen en dat moest ze ook niet...toen eindelijk 'n paar slokjes water...
maar dat kwam er na 2 min.weer uit... :'(
Toen mee naar buiten genomen om te bewegen, en ze ging voor 'n paar meter aardig stappen op de parkeerplaats naar de grasveld toe, maar toen vond ze 't weer genoeg..
Dus nog even met haar geprobeerd om weer aan 't lopen te krijgen,maar dat lukte niet, ze stond stil of ze ging liggen..toen maar geknuffeld en weer terug naar binnen voor 'n paar prikken en weer terug aan de Infuus...
d'r ene voetje is helemaal dik opgezet,maar hoefde ik niet ongerustover  te wezen want ze gingen de I.V toch veranderen..
Mag vandaag nog niet naar huis, dus ik ga vanmiddag weer kijken of ze beetje beter is,
en dan hopen we dat ze morgen toch wel naar huis kan.....
Wel zielig allemaal... :'(
Door Laura2004
#1227608
Wat ellendig weer Dory  :( Wat een grote zorgen weer voor jullie  :-\ Ik hoop met je mee dat ze morgen mee naar huis mag en dat ze weer opknapt, sterkte  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door