Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1219545
als ze maar goed drinkt!
morgen voelt ze zich hopelijk weer wat beter!
anders zou ik als ik jouw was effies richting da gaan!
Door Nynke
#1219731
beterschap voor de kleine  :)  hou ze maar lekker warm  :)
Door claudiaB
#1219784
Beterschap! Ik zou het tot morgen aankijken, is er morgen geen verbetering weer even bellen met de DA.
Door ellenned
#1219790
Er is wel wat verbetering gelukkig. Ze heeft goed gedronken, bouillon gemengd met ORS vindt ze dus heerlijk. Ze heeft nog wel spuitpoep maar niet meer spugen. Ook heeft ze wat kipfilet op. Verder hangt ze alleen maar maar ze lijkt iets tieriger als vanmorgen.
Tis niks hoor zo'n zieke pup. Zal blij zijn als ze weer ondeugend in mijn gordijnen hangt.....(zeg ik nu...)
Door Lizzy
#1219943
ellenned schreef: Er is wel wat verbetering gelukkig. Ze heeft goed gedronken, bouillon gemengd met ORS vindt ze dus heerlijk. Ze heeft nog wel spuitpoep maar niet meer spugen. Ook heeft ze wat kipfilet op. Verder hangt ze alleen maar maar ze lijkt iets tieriger als vanmorgen.
Tis niks hoor zo'n zieke pup. Zal blij zijn als ze weer ondeugend in mijn gordijnen hangt.....(zeg ik nu...)
Fijn hoor, dat ze zich weer een beetje beter begint te voelen. Erg he, een zieke pup?! De schrik van elke hondenmoeder!
Door ellenned
#1219948
Gisteravond weer alles eruit gespuugd en aan de onderkant kwam er gewoon pure water uit. Ze zat zelf nog een verbaasd achterom te kijken. vannacht maar beneden geslapen. Nu net weer ORS en bouillon op en wat gekookt kipfilet, ze heeft wel duidelijk trek. Ik kijk het een paar uurtjes aan en anders op naar de DA. Ze lijkt wel wat tieriger.
Door ellenned
#1219964
Zodra de winkels open gaan, sta ik er!!!!Ik ga het gelijk halen!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1219974
hoop dat ze in de loop van de dag op ga knappen, anders zou ik even naar de da gaan.
heeft ze nog koorts?
dat ze tierig is en wil eten is een goed teken.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1221487
Hoe is het vandaag met Yilla?

edit: ik zie ineens je andere topic.  ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door