Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1220495
Als het bindweefsel is hoeft het nog niet meteen ook kwaadaardig te zijn, maar ik begrijp dat het spannend is.
En die nierwaarde, was dat de ureum? En was de creatinine wel goed?
Ik ga duimen voor Mike dat het niets ernstigs is!
#1220543
Hitam schreef: Als het bindweefsel is hoeft het nog niet meteen ook kwaadaardig te zijn, maar ik begrijp dat het spannend is.
En die nierwaarde, was dat de ureum? En was de creatinine wel goed?
Ik ga duimen voor Mike dat het niets ernstigs is!
Wat zou het dan nog meer kunnen zijn, kun jij mij daar verder mee helpen? :-\
Het blijft zowiezo een ongelooflijk lastige plek om die bult weg te halen.

Er was maar 1 waarde verhoogd, de rest was allemaal goed, weet dus alleen niet meer welke.
Mike had wel gegeten voor het bloedonderzoek en de da zei dat dat ook de verhoging kon veroorzaken, misschien weet jij het dan?
#1220760
Bernie schreef: Wat zou het dan nog meer kunnen zijn, kun jij mij daar verder mee helpen? :-\
Het blijft zowiezo een ongelooflijk lastige plek om die bult weg te halen.

Er was maar 1 waarde verhoogd, de rest was allemaal goed, weet dus alleen niet meer welke.
Mike had wel gegeten voor het bloedonderzoek en de da zei dat dat ook de verhoging kon veroorzaken, misschien weet jij het dan?
Het kan een goedaardige bindweefseltumor zijn. Dan hoeft hij niet weggehaald te worden.

Als de dierenarts zei dat het door het eten kwam dan bedoelt hij waarschijnlijk de ureum en zijn zijn nieren verder in orde.
#1220810
Hitam schreef: Het kan een goedaardige bindweefseltumor zijn. Dan hoeft hij niet weggehaald te worden.

Als de dierenarts zei dat het door het eten kwam dan bedoelt hij waarschijnlijk de ureum en zijn zijn nieren verder in orde.
De da had het erover dat als het een goedaardige bindweefseltumor is dat hij ook weg zal moeten, want hij zal doorgroeien en dat kan op deze plek moeilijk? :-\
Ik probeer positief te blijven dat het iets goedaardigs is, maar dat is behoorlijk moeilijk, er gaat vanalles door mijn hoofd.

Straks naar de tandarts en dan vanmiddag maar een flinke wandeling in het bos.
Door Do
#1221109
ik weet heel goed wat je nu doormaakt
maak je zelf niet gek door van alles te gaan gissen, wat het zou kunnen zijn
je weet het nog niet, je moet even sterk zijn en wachten!!!!! tot de echte diagnose
tot die tijd....... :-X

we duimen
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door