Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1217142
Tot mijn schrik ontdekte ik gisteren weer een bohoorlijke bult op Mike zijn koppie, vlak boven zijn oor.
Verder een kleiner bultje op zijn rug, wat heel anders aanvoelde.
Dus vanmiddag weer naar de da toe geweest.
Die heeft weer puncties genomen van de bulten. Die op zijn rug is zonder twijfel een vetbultje, dus dat was al een kleine opluchting.
Maar die op zijn koppie, was al ongeveer 5 cm groot. Ook daar een aantal biopten van genomen en nu dus weer wachten op de uitslag. Voor de da kan het nog van alles wezen.
Ook gelijk maar een bloedonderzoek laten doen, dus ook daar even van wachten wat daar uitkomt.
Hij was verder netjes op gewicht en de da vond hem er super uitzien, de vorige plek zag je ook niks meer van.
Ik heb het gewoon echt niet op bulten. :-\
Maar we proberen de hoop er goed in te houden dat het ook nu meevalt.
Kan ook een ontsteking zijn, maar dat zou dan de 2e in korte tijd zijn, dus ook dan moet er gekeken worden hoe of wat, maar voor nu eerst afwachten.
Wat kan je toch ongelooflijk bezorgd zijn om je maatjes.
Laatst gewijzigd door Charlie Angel op do 09 apr 2009, 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1217147
Och jee, wat vervelend!! Bulten zijn nooit fijn nee!
Hoop dat het allemaal gunstig is en dat je snel de goeie uitslag hebt, zodat je je zorgen weer kunt laten varen!!
Sterkte!!  ;)
Door *Natasja*
#1217318
Jeetje, ik kan me voorstellen dat je daar even van schrikt. Ik vind bulten ook helemaal niks, ben er pas gerust op als die goed onderzocht zijn door een DA.

We duimen gewoon weer voor Mike, voor een goede uitslag, wanneer hoor je wat? Sterkte met wachten!  :-*
#1217471
Alvast erg bedankt voor jullie duimen. :-*

Natasja, ik weet niet precies wanneer ik wat hoor, is natuurlijk weer bijna weekend.
Maar als ik maandag nog niets gehoord heb moet ik even bellen om half 4.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#1217794
Vroeger was ik nooit bang voor bulten, maar nu ik weet wat het soms kan betekenen krijg ik er ook de kriebels van.
Ik hoop dat het een onschuldig vetbultje of ontstekingtje is, in de tussentijd duim ik voor je mee :-*.
Zit me ineens te bedenken? Kan het geen bult van een tekenbeet zijn?
#1217845
Nitus schreef: Vroeger was ik nooit bang voor bulten, maar nu ik weet wat het soms kan betekenen krijg ik er ook de kriebels van.
Ik hoop dat het een onschuldig vetbultje of ontstekingtje is, in de tussentijd duim ik voor je mee :-*.
Zit me ineens te bedenken? Kan het geen bult van een tekenbeet zijn?
Bedankt allemaal. :-*

Een vetbult is het niet, een ontsteking kan inderdaad.
Zat ook te denken of het door een teek kan komen, want ik had wel een teek gevonden, volgezogen.
Maar dan heeft die wel een enorme bult achtergelaten. :-X
We wachten het maar af. De bult is in ieder geval niet weer groter geworden gelukkig, die op zijn wang groeide toen heel snel.

En logisch natuurlijk niemand hier heeft het op bulten.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door