Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lupa
#9524
hoi brenda,
ik weet dat sommige kliniken ook de kans geven om op termijn te betalen, gewoon vragen!!!!
Door Margriet
#9525
Hallo Brenda,
Bij je grote verdriet kan ik je alleen maar heel veel sterkte wensen. Als je wilt, dan kan ik je wel een kleine financiële bijdrage geven, omdat ik weet hoe erg het is als je deze zorg er ook nog bij hebt. Je kunt me dan je giro-, of banknummer overmaken; [email protected]
Margriet
Door brenda
#9526
Dat is erg lief van je aangeboden margriet, alleen ik weet nog niet wat ik nu ga doen.
Woensdag heb ik een gesprek met de da buiten het spreekuur om en daarna zien we wel weer verder.
Door ine
#9527
Hallo Brenda,
Bij je grote verdriet kan ik je alleen maar heel veel sterkte wensen.
Margriet
Margriet, ik vind het ook lief aangeboden, maar raad je toch aan, dit berichtje te verwijderen!!
Er lezen ook andere mensen mee en je weet nooit, wat de gevolgen kunnen zijn!
Misschien is het verstandiger, om dit privé te regelen!!
Dit is gewoon een goedbedoeld advies!! ;)
Door brenda
#9530
Vandaag gesprek gehad met de da. Ik ga Cita geen chemo geven, heb ik besloten. Wel heb ik om een homeopatisch arts gevraagd, mischien dat die nog wat kunnen. De lymfeklieren in haar lies zijn opgezet, en in haar hals ,en waarschijnlijk nog wel meer. Dat schijnt geen goed teken te zijn, ik mag dus aannemen dat ze al uitzaaiingen heeft.

Zucht, hier wordt een mens niet vrolijk van,

Brenda
Door Eidos
#9531
Heel veel sterkte Brenda!!! Ik hoop dat een homeopathische DA nog wat voor jou en Cita kan doen... Ik zal een kaarsje voor jullie branden ;)

Groetjes en sterkte van barbara
Door Janet
#9532
Een beetje laat (ik lees het nu pas), maar toch... heel veel sterkte met Cita toegewenst en ik hoop dat je beslissing juist is.
Door brenda
#9534
Een dierendag om nooit te vergeten

Helaas is Cita overleden. Drie weken na de uitslag heeft ze nog genoten van het leven, waaronder ook de dorywandeling.

Dierendag:
's morgens vroeg om 04.00 uur, kwam ze gewoon de trap af om met me mee te gaan naar mijn werk. Eenmaal buiten verstopte ze zich in de bosjes die bij onze voordeur staan. Na lang roepen kwam ze toch tevoorschijn. (Toen ging er al een lichtje bij mij branden)
Op het werk begon ze te piepen van de pijn zodra ze haar kop maar optilde. Ik heb nog twee pijnstillers gegeven, maar haar kop was loodzwaar. Tijdens mijn werk stop ik altijd in de Dordtse Biesbosch om haar uit te laten, maar ze wilde de auto niet uit. Ik ben naar huis gereden, heb de auto geparkeerd, en heb mijn vriendin gebeld die mee wilde naar de DA als steun. Bij mijn vriendin thuis de weekend-DA gebeld, die wilde eerst naar mijn huis komen, maar dan moest Cita twee trappen op, wat ze dus duidelijk niet kon. Dan maar naar de praktijk, toen we aankwamen bij de auto kwispelde Cita nog even ter begroeting (lief), en gingen we naar de DA, daar aangekomen kwam ze wel uit de auto, deed nog even een plasje, en toen naar binnen. Ze heeft lopen vechten tegen de slaapspuit, maar toch is ze vredig heengegaan.
Door margreet
#9536
Jemig Brenda zit met ontsteltenis je bericht te lezen.
Wat verschrikkelijk voor je.
Het is onvoorstelbaar, bij de wandeling liep ze zo heerlijk mee en was het duidelijk dat ze genoot, dan kan je je niet indenken dat ze nog maar zo kort te leven had.
Ik ben heel blij dat ik haar toch nog heb mogen leren kennen al was het kortstondig, ze was een kanjer!!!
Heel veel sterkte en schroom niet om ons van de barfclub om hulp te vragen als je het nodig hebt. :-*
Door Eidos
#9537
Pfffffffffff Brenda wat vind ik dit erg voor jullie!!!

Ze was inderdaad zo lief en vrolijk op de wandeling dat ik het onvoorstelbaar vond dat ze toen al zo ziek was.
Ook ik ben blij dat ik haar heb mogen leren kennen..

heel veel sterkte in deze moeilijke tijd !! Ik denk aan jullie en leef met jullie mee! :-* :-*

Liefs barbara
Door Lizzy
#9538
Hoi Brenda, wat ontzettend naar om te horen... Het spijt me voor jullie.....

Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

Groetjes, Lizzy
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door