Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Hitam
#133457
Gelukkig dat het zo goed is afgelopen. Enne, je had wel degelijk door dat er iets niet aan de hand was! Dus niet twijfelen aan je eigen opmerkingsvermogen.
En als ze niet van knuffelen houd, geef haar maar iets lekkers van mij!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#133465
Hitam schreef: Gelukkig dat het zo goed is afgelopen. Enne, je had wel degelijk door dat er iets niet aan de hand was! Dus niet twijfelen aan je eigen opmerkingsvermogen.
En als ze niet van knuffelen houd, geef haar maar iets lekkers van mij!
kijk jij hebt direct door wat ze nou wel waardeerd ;D
Voor eten beklimt ze de mount Everest ;D Ik zal haar een lekker kluifje uit jouw naam geven.
Door ine
#133474
Pfjoeiiiiiiii, das lekker! :-*
Fijn Syl, ik ben zo blij, dat ze zo goed opknapt!
Nog even een paar dagen hechtingen safen tegen bijtgrage tandjes en dan is hopelijk alle leed geleden!
Geniet van die ouwe meut! ;) :-*
Door Lizzy
#133482
Syl, ben zo blij voor je dat Bunny weer helemaal gezond en fief thuis is! Ik wist het wel. Ze heeft natuurlijk gewoon een super-bere-conditie. Logisch, ze heeft jou als baasje!
Gebruikersavatar
Door Nitus
#133538
Ik lees dit allemaal nu pas :o, maar gelukkig is het allemaal goed afgelopen met Bunny :). Het had ook maar zo anders gekund :'(, en dat wachten op het telefoontje van de DA, en het controleren van de verbinding komt héél bekend voor.
Ik wilde Bunny beterschap wensen maar zo te lezen is dat niet eens nodig ;D. Maar goed, ik doe het toch maar: beterschap (ook voor jezelf trouwens) en geef Bunny maar nog een lekkere kluif of zoiets :).
Door Eidos
#133543
Heh Shit Syl .. Ik heb dit ook even niet meegekregen :-\..

Gelukkig is alles nu verwijderd en is ze zo goed uit dr narcose gekomen !! Heerlijk dat ze ook weer zo fit en vrolijk is ;D zal wel een hele opluchting zijn dat die vervelende ontsteking nu weg is voor Bunny..

Geef haar van mij ook maar iets lekkers ( of toch stiekum een knuffeltje in een onbewaakt moment :P ;D )...

Jij ook sterkte met je neus.. hopelijk is het snel genezen :-*
#133547
Blij te horen ,Syl, dat ze weer thuis is.
Ik denk er sterk over om Famke te laten sterliseren, zo zie je maar weer.
Ze heeft veel last schijnzwangerschap en ik hoor toch een beetje te veel van baarmoederontstekingen de laatste tijd. En dan bij de wat oudere honden.
Ria
Gebruikersavatar
Door sylvia
#133552
ducktails schreef: Blij te horen ,Syl, dat ze weer thuis is.
Ik denk er sterk over om Famke te laten sterliseren, zo zie je maar weer.
Ze heeft veel last schijnzwangerschap en ik hoor toch een beetje te veel van baarmoederontstekingen de laatste tijd. En dan bij de wat oudere honden.
Ria
Nou ik ben er nog steeds geen voorstander van om het zomaar te laten doen, in dit geval was het noodzakelijk, dus dan heb ik er geen moeite mee, maar ik laat mijn andere teven ook niet prefentief helpen, dit is de eerste hond hier die een baarmoederonsteking heeft gekregen, en dat is een te verwaarlozen percentage op het aantal honden wat ik heb gehad.
En omdat ze van pup af aan de kans heeft gehad zo gezond mogelijk op te groeien en een dijk van een imuunsysteem op te bouwen heeft ze de operatie met de souplesse van de jeugd doorstaan.Ik ga wel de andre oudere teven bij de volgende loopsheid utero vetsem geven uit voorzorg.
Laatst gewijzigd door sylvia op wo 28 jul 2004, 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Laura W
#133571
Wat fijn dat ze er zo goed doorheen gekomen is. Verwen haar maar extra. ;D

Die baarmoeders kunnen inderdaad enorm worden. Een da die ik ken heeft een keer een baarmoeder van een kilo uit een hondje maatje maltezer gehaald. :o
Gebruikersavatar
Door sylvia
#133723
Truus schreef: Wat fijn dat alles zo goed is verlopen en..geef van mij ook iets lekkers wil je.
Gelukkig kan ze nu weer opknappen .
Ja en al dat lekkers is meer dan welkom want ze is door de tijd heen zo afgevallen dat het een anorexia patient lijkt :-\ ze heeft al een kluif van Tannetje gekregen, een snoepje van Angelique en nu zit ze aan een gedroogd penslapje uit naam van Nitus ;D De rest dankt jullie ook allerhartelijkst want natuurlijk kan Bunny niet alleen eten ::) ;D
Door geer
#133791
Wat ben ik af en toe ook een schele oen...ik lees dit nu pas! Sul, geef Bunny maar een zacht Teckellikje van Ted (ik denk dat ze die meer apprecieert dan eentje van mijzelf ;D)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#133826
geer schreef: Wat ben ik af en toe ook een schele oen...ik lees dit nu pas! Sul, geef Bunny maar een zacht Teckellikje van Ted (ik denk dat ze die meer apprecieert dan eentje van mijzelf ;D)
hahaha ik denk het wel Geer, volgens mij loopt ze de rest van haar leven met een grote boog om je heen als je dat zou doen ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door