Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#133105
Sonja schreef: Sterkte met je ouwe meisje en ook nog met je eigen neus, trouwens (Hoe gaat het daar mee?).
Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, dus ik duim maar weer even mee voor een spoedig herstel.
Ik heb mijn neus vandaag staan te vervloeken dat hij het niet doet, want dan had ik het geroken, maar het gaat helemaal dus nog niet goed, hoofdpijn en een dik oog, maar het zal ongeveer een week of 6 duren dus ik heb nog even te gaan.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#133107
sylvia schreef: Ik baal zo hé , door de hele toestand hier ben ik er niet helemaal bij, ik let niet zo goed op, ben af en toe een beetje gedesorienteerd , ik ben ook al die tijd niet meer wezen trainen met Donna, mijn aandacht is gewoon ergens...maar niet hier, en nu heb ik dit dus gemist.......dit had anders nooit zover gekomen....nu heb ik het stompzinnig gewoon niet opgemerkt omdat ik op ed één of andere manier gewoon off ben :-\ :'(
Je hebt ook heel wat te verstouwen gekregen, Syl. En dat je nu net even niet kunt ruiken is ook een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Ga jezelf alsjeblieft niks kwalijk nemen, hè?
Hoe laat mag je trouwens bellen?
Door Mister T
#133111
he yuk sul,wat balen maar val jezelf niet te hard aan want als alles "normaal" was geweest(je neus dus en de huiselijke rompslomp)had je het wél gemerkt!
Dit is niet jouw schuld!!!!!!
Veel sterkte met je ouwe meut :-*
Gebruikersavatar
Door sylvia
#133114
Ja ,ik weet dat ook allemaal wel,maar het voelt even anders,de da wist nog niet hoelaat ze gingen opereren en die wilde gewoon dat ik morgen belde maar ik heb gezegd dat ze maar moeten bellen als ze klaar zijn ongeacht de tijd omdat ik anders geen oog dicht doe.Het kan dus zijn dat ik pas om 24.00 gebeld wordt of zo
Laatst gewijzigd door sylvia op di 27 jul 2004, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#133118
sylvia schreef:

Ik heb mijn neus vandaag staan te vervloeken dat hij het niet doet, want dan had ik het geroken, maar het gaat helemaal dus nog niet goed, hoofdpijn en een dik oog, maar het zal ongeveer een week of 6 duren dus ik heb nog even te gaan.
Hè jakkes, ik weet uit ervaring hoe rot je je kan voelen als je iets aan je hoofd hebt!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#133122
sylvia schreef: ....nu heb ik het stompzinnig gewoon niet opgemerkt omdat ik op ed één of andere manier gewoon off ben :-\ :'(
::)
Ze is vrij recent overal op onderzcht en lichamelijk is er niets te vinden,kerngezonde hond zeiden ze in de dierenkliniek. [/qoute]

Als hunnie al niks opmerken hoef jij je eigen toch maar weinig te verwijten, of zie ik dat nou verkeerd ::)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#133291
Pjoeeeee hee hij heeft net gebeld, ze waren net klaar met haar, ze ligt nog onder zeil, ze had een hele pittige baarmoeder onsteking de baarmoeder was erg groot en nu is alles verwijderd, morgen om 8.30 kan ik bellen hoe laat ik haar kan komen halen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door