Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
#1290564
- Judith - schreef: Effen benieuwd: heb je al aan de orthopeed verteld hoe goed het nu gaat? En hoe reageerde hij?
Ja, heb hem vorige week woensdag gebeld, zie 1 pagina terug:
*Natasja* schreef: Ik heb vanochtend de orthopeed gebeld om hem te vertellen hoe het met Beau gaat. Hij was uiteraard zeer verrast en blij voor ons. Zoals hij het zei: "of hij nou linksom of rechtsom beter wordt, dat maakt eigenlijk niet zoveel uit, als hij maar beter wordt". Hij vroeg me om hem over een paar maanden nog eens te bellen, want hij vindt dit heel interessant. Hij zei dat het voor hem allemaal nieuw is, maar dat hij graag leert van de ervaringen van diereneigenaren, om zo de kennis en behandelopties te kunnen vergroten.
Mij eigen DA ga ik het binnenkort ook nog vertellen, die reageerde zeer afwijzend toen ik hem in maart ofzo al vroeg hoe hij over osteopatie of chiropractie dacht. Die zal dus wel niet zo reageren als bovenstaand  ::)
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#1291030
*Natasja* schreef: Ja, heb hem vorige week woensdag gebeld, zie 1 pagina terug:

Mij eigen DA ga ik het binnenkort ook nog vertellen, die reageerde zeer afwijzend toen ik hem in maart ofzo al vroeg hoe hij over osteopatie of chiropractie dacht. Die zal dus wel niet zo reageren als bovenstaand  ::)
Ah dank je! Sorry, had ik even gemist  :-[.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door