Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
#1290311
Volgende week zondag hebben we een afspraak bij Erwin voor de 3e (en waarschijnlijk voorlopig laatste) behandeling.

Nog steeds zien we Beau vooruitgaan, het is heerlijk om te zien. Afgelopen vrijdag begon hij opeens te spelen met een Oud Duitse Herder teef van een jaar oud. Ik hield aan de ene kant mijn hart vast, hij was aan het rennen, aan het springen, aan het vliegen. Maar aan de andere kant wilde ik hem ook zijn moment niet ontnemen, hij was zo aan het genieten. Hij ging zelfs voor haar op zijn rug liggen rollen, en accepteerde moeiteloos dat ze toen over hem heen ging staan  :o Toen we thuiskwamen, heb ik hem voor de zekerheid 's avonds nog 2 keer Arnica druppels gegeven. Maar de volgende ochtend stond hij gewoon weer fit op, geen centje pijn. Ook het drukke weekend heeft hem geen terugslag gegeven, hij is nog steeds vrolijk en actief.

Tijd dus om de topic-titel aan te passen  8)
Laatst gewijzigd door *Natasja* op ma 22 jun 2009, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door