Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1205700
Gisteravond voelde ik aan het bovenbeen van Vitess en vond deze nogal koud. De rest van haar lichaam voelde normaal aan, maar ook haar voet was ijskoud. Vond dit wel een beetje vreemd, we hebben uiteindelijk van onderaf een stukje verband afgeknipt (ze zat vanaf haar bovenbeen tot en met haar voet in het verband). Vannacht even gaan voelen en het werd al wat warmer. Nu voelt het net als de rest, het zal wel iets te strak hebben gezeten.
Vitess is verder redelijk te pas, ze heeft gisteravond voor het eerst weer gepoept. Ze laat het gewoon vallen. Het gaat dus naar mijn idee goed met haar... ik zoek alleen iets wat ik met haar kan doen zonder dat ze hierbij in beweging hoeft, want ze ligt echt de hele dag te liggen. Natuurlijk knuffelen we veel en klets ik me een slag in de rondte tegen haar, maar misschien kan ik haar geestelijk ook een beetje bezig houden?

Gr Angel
#1205729
[quote="vitess"]
Gisteravond voelde ik aan het bovenbeen van Vitess en vond deze nogal koud. De rest van haar lichaam voelde normaal aan, maar ook haar voet was ijskoud. Vond dit wel een beetje vreemd, we hebben uiteindelijk van onderaf een stukje verband afgeknipt (ze zat vanaf haar bovenbeen tot en met haar voet in het verband). Vannacht even gaan voelen en het werd al wat warmer. Nu voelt het net als de rest, het zal wel iets te strak hebben gezeten.
Vitess is verder redelijk te pas, ze heeft gisteravond voor het eerst weer gepoept. Ze laat het gewoon vallen. Het gaat dus naar mijn idee goed met haar... ik zoek alleen iets wat ik met haar kan doen zonder dat ze hierbij in beweging hoeft, want ze ligt echt de hele dag te liggen. Natuurlijk knuffelen we veel en klets ik me een slag in de rondte tegen haar, maar misschien kan ik haar geestelijk ook een beetje bezig houden?

Gr Angel
[/quote]

Ik doe met de honden wel eens balletje balletje. Ik neem drie plastic bekers, leg onder eentje wat lekkers en laat hun de goed kiezen.
Let op als ze erg enthousiast wordt vliegen de bekers om je oren ;)
#1207874
Wat een leuke dingen allemaal, die plastic bekers heb ik geprobeerd en dat vind Vitess geweldig. Die hou ik er dus zeker in!
Ook de Kong heb ik opgezocht (tuurlijk ergens in de tuin onder het blad begraven...) en daar is ze op het moment heel druk mee. Vrijdagmiddag had ze opnieuw een heel erg koude voet, bovendien was deze drie keer zo dik als normaal. Ook haar bovenbeen was koud. Het verband zat overduidelijk te strak doordat haar been ging zwellen. Het verband mocht er eigenlijk gisteren af maar is er dus vrijdagmiddag al afgegaan. Dit moest voor Vitess een enorme opluchting zijn, want ze gaf een diepe zucht en ging languit liggen. Inmiddels is haar voet veel minder dik en ook niet meer koud. Ze is uitzonderlijk goed te pas en wil ook veel meer dan ze eigenlijk mag.

Gr Angel
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door