Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Stephanie
#127947
Nou het schijnt een virus aan haar darmen te zijn wat op dit moment heerst. Ze heeft pijnstillende prik gehad. Die heeft wel geholpen want ze kwam thuis en is gaan eten en drinken.

Ja en pillen voor de virus.

Arme Jersey zij heeft altijd wat..... :-\

Maar goed het moet dus maandag al een stuk beter met haar gaan anders moest ik terug komen. Maar mocht het niet beter gaan dan ga ik naar Natuurlijk voor dieren.
Door geer
#127948
Heeej, wat grappig!!! Ik ben dat meisje van Natuurlijk voor Dieren waar je vanmiddag mee hebt gesproken! :D Tannetje was helaas net vertrokken...ben blij om te horen dat alles goed is gegaan enne...de volgende keer kom je gewoon bij ons langs! ;)
Knuffel voor Jersey!
Door Stephanie
#127965
[quote="geer"]
Heeej, wat grappig!!! Ik ben dat meisje van Natuurlijk voor Dieren waar je vanmiddag mee hebt gesproken! :D Tannetje was helaas net vertrokken...ben blij om te horen dat alles goed is gegaan enne...de volgende keer kom je gewoon bij ons langs! ;)
Knuffel voor Jersey!
[/quote]

Ja dat is zeker toevallig. Volgende x kom ik zeker bij jullie langs ik heb meer vertrouwen in jullie dan in mijn da. met haar gezeur over brokken elke keer.
Jullie krijgen er binnenkort 2 'patienten' bij ;)
T scheel denk ik al een stuk als we het in iedergeval over de voeding eens zijn.....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door