Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door flin
#1197028
kun je niet aan Haaksbarf komen misschien?
dit is gemalen vlees en bot en orgaan, maar wèl 1 diersoort per pakketje....zonder verdere toevoegingen...
Door BubbaBling
#1197051
Ik heb geen idee... zal ik me wat meer in moeten verdiepen dan.
De brokken lust hij niet trouwens.. en mijn hond is 2.5 kilo en kreeg brokken van een cm bij een cm  :o veelste groot voor dat kleine bekkie.
Dus weeeeeeer een dilemma  :-[
Maar als je vlees gaat geven moet het toch iets zijn wat hij nog nooit gehad heeft.
Paardenvlees is iig geen optie meer net zoals deze brokken (gisteren 30 euro voor 3 kilo betaald  ??? )
pffff ik weet het echt niet meer.....
Door flin
#1197055
er is keuze uit:


HAAKS BARF Rund - HAAKS BARF Kip - HAAKS BARF Geit - HAAKS BARF Lam - HAAKS BARF Lam/Kip - HAAKS BARF Paard - HAAKS BARF Konijn - HAAKS BARF Zalm - HAAKS BARF Eend Al deze superverse HAAKS BARF-varianten bevatten de volgende verhoudingen: ? 55% vlees ? 15 % bot ? 15% orgaan ? 15% groenten mix. De zalm variant bevat 85% Zalms en 15% groentenmix. De eend variant bevat 85% Eend en 15% groentemix De Konijn variant bevat 85% heel konijn en 15% groentenmix
Door BubbaBling
#1197062
Jaha had het al opgezocht.
Ziet er goed uit.
Ben ook wel ene fan van carnibest (dat gaf ik hiervoor) maar dat kan ik niet meer geven helaas omdat het gemengd is.
En de eend lusten ze niet.

Maar ik zoek een verkooppunt in friesland maar kan het helaas nergend vinden :(
Door BubbaBling
#1197101
Die had ik ook al gevonden.
maar ik heb laatst 10 kilo eend laten bezorgen en dat lusten ze niet.
Dus ik zat mooi met tien kilo eend wat me incl verzendkosten veel heeft gekost.
Dus ik wil het eerst proberen en kijken of ze het lusten.
Door BubbaBling
#1197149
Dat weet ik nog niet.
Ik dacht aan wild maar dan wel met groenten enzo.
Ik probeer de mensen te bellen of ze mij misschien wat meer info kunnen geven.

Vind je dit niks dan?
Door BubbaBling
#1197182
Jaah idd... maar dan iets wat hij nog nooit gehad heeft.. dus eigenlijk gelijk een soort eliminatie dieet.
Maar wil eerst even wat info van die mensen hebben, ze nemen alleen de telefoon nooit op.
Dus nog even geduld  :D
Door BubbaBling
#1197859
Ik wil konijn of iets dergelijks gaan klaar maken.
Wie weet hoe ik daar aan kan komen (wat de prijzen zijn) en hoe ik het klaar kan maken (voor een hond van 2.5 kilo dus het moet heel fijn).

(de mensen van herby bezorgen wel maar het probleem is dat het minimaal 60 euro moet zijn en dat past nooit in mijn vriezer)
Door Lizzy
#1197862
BubbaBling schreef: Ik wil konijn of iets dergelijks gaan klaar maken.
Wie weet hoe ik daar aan kan komen (wat de prijzen zijn) en hoe ik het klaar kan maken (voor een hond van 2.5 kilo dus het moet heel fijn).

(de mensen van herby bezorgen wel maar het probleem is dat het minimaal 60 euro moet zijn en dat past nooit in mijn vriezer)
Dit adres misschien? http://www.allanimal.nl
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door