Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door vitess
#1195970
De dierenarts vertelde dat Previcox vooral werd gebruikt bij klachten als osteo-artritis, en omdat het bij Vitess dus waarschijnlijk zou gaan om peesproblemen moest ik dit niet meer gebruiken. Wat ik zelf het meest jammer vind is dat ik in december deze problemen (plotseling mank lopen e.d) al had aangegeven. Dit is in de computer over het hoofd gezien.
We zijn dus nu al ruim twee maanden verder terwijl we toen al naar een orthopedisch chirurg hadden kunnen gaan. We moesten het nu dus een week of twee weken aankijken, maar dit wil ik niet en gisteren heb ik de orthopedisch chirurg gebeld. We zijn hier een aantal jaren geleden ook geweest met onze poes, voor een heupoperatie. Morgenavond kunnen we met Vitess komen en daar ben ik blij mee. Dat spondylose de nare klachten kunnen veroorzaken daar ben ik helaas van op de hoogte. Vorig jaar hebben we afscheid moeten nemen van onze hond Senna, zij had spondylose. Ik heb bij haar Spondyvetsem gebruikt. Ook gingen we naar hydrotherapie, helaas is ze daar maar één keer geweest want vier dagen is ze plotseling overleden. Ze was 12 jaar, Vitess is 11 en het komt allemaal weer een beetje terug nu. Belangrijkste is dat ik te weten kom waarom ze zo kreupelt zodat er eindelijk gerichte actie kan worden ondernomen als dat mogelijk is. Ik krijg er zelf buikpijn van als ik Vitess zo zie, als ik er zo zat van ben hoe zal zij zich dan voelen?..
Door vitess
#1196323
Lizzy, je vond het raar dat ik de Previcox mocht teruggeven en ik kan het begrijpen hoor. Ik had een assistente aan de telefoon waaraan ik vroeg of ik dit weer mocht terugbrengen, en zei zij dat dit goed was. Deze was echter iets te snel met haar reactie, want vanmiddag kwam ik ze brengen en uiteraard hoorde ik van de dierenarts iets anders. Echter, voor deze keer kon ik ze terugdoen.

Barfplaats wordt gesponsord door