Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Eidos
#135594
Hahah mooi is dat he !! Vind het echt zo fijn dat het zo goed gaat met die lieverd !!! Lekker ook voor bas dat hij weer een stukje los mocht en even de beentjes kon strekken ;D
Door Truus
#135601
Een hele opluchting voor Bas en voor jou Ivonne ;).
Pffffffff...mag ook wel een keertje zeg!
Mijn knuffel mag je morgen wel geven...hij krijgt er nu al zoveel 8) ;D
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#135604
ik heb met Bas afgesproken dat hij een record "zo lang niet bij de DA geweest" gaat maken ;D

Dank jullie wel voor alle knuffels etc (Bas is er dol op) en vanaf nu ga ik er maar weer vanuit dat ie weer de oude is (op een beetje revalidatie na dan) ;D
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#154933
nu zoveel weken verder na de operatie moet ik zeggen dat het op zich best goed geholpen heeft maar dat de voorspelling van de DA echt uit gaat komen: 100% herstel zit er echt niet in :-\.

Bas heeft echt last van startstijfheid; hij kan maar korte stukjes rennen, spelen met andere honden kan maar even en daarna gaat ie liggen (hij vind het zoooo leuk maar kan het niet meer).

Ik ben "bang" dat we hier genoegen mee moeten nemen .... Nee, spijt van het opereren heb ik zeker niet maar blijkbaar toch meer hoop gehad dat het nog wat beter zou gaan dan dit.
Door Francisca
#154946
Sneu hoor, wel willen maar niet kunnen. :(
Geef Bas maar een dikke knuf en :-* van mij.
En voor jezelf ook. :-*
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#154948
Sunshine schreef: Sneu hoor, wel willen maar niet kunnen. :(
dat vind ik ook het meest jammere hiervan :-\ het is en blijft een jonge hond in een oud lijf (wel wat beter door die operatie maar toch...)
Door Truus
#154951
Zou fysiotherapie helpen Ivonne? Alles is natuurlijk nog erg stijf lijkt mij, als ik het teminste bij mensen na ga zou dat best kunnen toch?
Gebruikersavatar
Door Nitus
#154977
Truus schreef: Zou fysiotherapie helpen Ivonne? Alles is natuurlijk nog erg stijf lijkt mij, als ik het teminste bij mensen na ga zou dat best kunnen toch?
Dit lijkt mij ook wel een idee. In Holten zit een hondenfysiotherapeute. Als je het eens proberen wilt, ik kan wel aan haar adres en telnr. komen. Ik ben een paar weken geleden met Gitte bij haar geweest. Een heel leuk en vakkundig mens :).

Maar dat is toch een kleine teleurstelling hè? Je bent dan wel gewaarschuwd dat het niet meer 100% goed komt, maar ergens in je achterhoofd hoop je stiekem toch op meer. Jammer dat z'n herstel zich niet verder doorzet.
Door avalon
#155385
Nou je hebt bas dan mischien niet voor 100% geholpen, maar toch wel een beetje? en alle beetjes helpen. Wie weet helpt fysio hem weer verder op de been, t is het proberen waard. 100% zal het misschien nooit worden, maae wie weet wat fysio kan doen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door