Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1187309
quote]
SandRRa schreef: Nou wat een geluk dat t zo iets simpels is.
Eigenlijk toch triest dat er dat soort rotzooi verkocht wordt :(
[/quote]

Jah idd he! weet iemand wat ik wel kan geven? ze lust ook heel erg kaas maar las ergens dat het ook niet erg goed is.. en het worst kreeg ik bij de dierenspeciaalzaak en ik vroeg of het geen kwaad kon.. nee hoor zei hij..

en wil dr wel belonen voor dr goede gedrag en met een brokje neemt ze niet echt genoegen mee
#1187310
gedroogd vlees.
Of gedroogde pensstaafjes in stukjes knippen, of van die kleine gedroogde visjes ( zijn die van mij dol op)
Je kan ook bij een online DZ gedroogd spul bestellen.
Zelfs bij de Lidl hebben ze gedroogd vlees voor de hond.
En ja je zou ook zelf kunnen drogen, doen ook een hoop hier op de lijst.
#1188892
Anneke en Petal schreef: Gedroogde kipfilet, kun je bijna overal kopen, maar de lekkerste is zelfgedroogde! Petal is er dol op en haar vriendin Chica ook, die bijt zowat m'n vinger eraf als ze het krijgt!
misschien een hele domme vraag maar het drogen van vlees bak je het dan eerst en laat je het gewoon op een bord drogen of is er ook nog een speciale handeling bij nodig  :-[.. ?? Ben nog helemaal nieuw met dit soort dingen, Nena is pas mijn eerste hondje.

Groetjess
#1188921
Nena shihtzu schreef: misschien een hele domme vraag maar het drogen van vlees bak je het dan eerst en laat je het gewoon op een bord drogen of is er ook nog een speciale handeling bij nodig  :-[.. ?? Ben nog helemaal nieuw met dit soort dingen, Nena is pas mijn eerste hondje.

Groetjess
Kipfilet in kleine stukjes snijden en dan in de oven drogen. Oven op 60 graden en als het kan de deur een stukje open laten staan.
Dan moet het ong. 8 uur drogen.

succes ermee

Groetjes Trudie
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door