Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sonja
#1179981
Toen ik daarnet thuis kwam van hondentraining bleek Doda ineens aan één kant een hele dikke opgezette melklijst te hebben. Ze is ook duidelijk ziek en rillerig. Ik heb de temperatuur opgenomen en ze heeft 39.5. De da gebeld, maar die was er even niet, maar ik kan over een kwartiertje terugbellen.
He bah, ziet er dus naar uit dat ze mastitis heeft.  :(
Gebruikersavatar
Door Sonja
#1180018
Heb net de da gesproken en ze belt me zodra ze thuis is. Dan kan ik langskomen voor ab. Nu moet ik warme compressen op de uier leggen en zien of ik 'm leeg kan 'melken'.
Door *Natasja*
#1180023
Ach jeetje Sonja, wat een ellende... Hopelijk slaat de AB snel aan en knapt ze op. Knuffel voor Dodaatje  :-*
Door Mevroi Kruim
#1180029
Auwauw, arme Doda, dat doet idd gemeen pijn!
Puppen aanleggen is een goed idee, die melken een stuk beter dan een mens.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#1180052
Ik heb net even gemolken met een resultaat waar Eru jalours op zou zijn.  :-X Ik weet niet of de puppen dit lekker zouden hebben gevonden.
Dotje liet het wel heel gedwee toe en ze lijkt nu wel wat opgelucht. Ze ligt nu even voor de kachel met warme compressen. Ik laat haar maar even bijkomen en zal dan zo proberen of ze bij de puppen wil.
Door Koori
#1180268
Hoe is het nu met Doda. Hopelijk knapt ze nu gauw op.

Dronken de pups nog veel bij haar? 

g Maria
Door Lizzy
#1180270
Ach gossie! Wat onwijs zielig voor haar :(. Wat ontroerend, dat ze het zo gedwee toe liet....... Knuffels voor Doda!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door