Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jolly
#1165734
[quote="Decibels"]
kijk asjeblieft uit met je pupjes...als het iets besmettelijks is krijgen die het vaak als eerste...
[/quote]
denk je nou echt dat ze dom is? :-X
Gebruikersavatar
Door Sonja
#1165776
Ik laat sowieso niet alle honden bij de pups. Behalve Doda en Olivier is geen van de andere honden hier op die kamer geweest. Deze pup komt uit het buitenland, is vervoerd in een bus waarin ook asielhonden werden vervoerd (wel heeft hij voorin in de cabine gezeten en de asielhonden achterin), maar dan ben ik ook als de pup niet ziek zou zijn geweest al erg voorzichtig.  ;)
Maar je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. Deze pup heeft waarschijnlijk zijn entingen ook nog niet gehad. De pups hier zijn gelukkig inmiddels wel geënt.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#1165896
Hij heeft niet meer gebraakt. De joghurt is er ook in gebleven. Hij drinkt uit zichzelf wel voldoende en dat blijft er ook in. Hij is iets actiever geworden en gaf net aan naar buiten te willen met als resultaat een plas en wat waterdunne diarree. Hij kijkt wel helderder uit zijn oogjes. Eten hoeft hij nog steeds niet.
Door *Natasja*
#1165934
Ach, hij is dus toch ziek... Hopelijk zet de verbetering zich nu door en gaat hij snel weer wat eten. Sterkte en beterschap voor het manneke.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#1166307
Ik weet niet of hij al gegeten heeft (Edo was vanochtend thuis en moest vanmiddag weg en ik andersom en we hebben elkaar net misgelopen tussen de middag), maar toen ik daarstraks thuis kwam werd ik begroet met een blafje en een vrolijke kwispel. Ik heb 'm mee naar buiten genomen en hij was weer speels en heeft achter wegwaaiende boomblaadjes aan lopen rennen. Hij voelt zich dus in ieder geval een stuk beter. Hij heeft niet gekakt, alleen een plasje gedaan.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#1166356
Ik hoor net dat hij een beetje mager rundergehakt op heeft en dat dat er tot nu toe in gebleven is.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door