Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door loving bulls
#1158340
Hij krijg,
spiersupport van de groene os
puur dyspla,
duivelsklauw vloeibaar
glucosamine gondrotoine van de groene os,
omega 3  olie,
zo nu en dan boswelia,
en voor de nacht een kwart previcox omdat hij dan toch  moet slapen, en in ieder geval de nacht redelijk pijnvrij doorkomt
en verder kom ik op dit moment gewoon even niet :'( vond het al heel wat
mijn hoop is gewoon dat het toch een verschoven wervel of zo gaat  blijken te zijn, ik weet ook dat als dat zo is dat Stella dat wel kan uitmeten en recht zetten,
ik heb nu ook de indruk dat als hij ligt op zijn kussen dat hij geen pijn heeft, verder blijft deze kerel zijn onverstoorbare vriendelijk zelf gelukkig.
en nu is het afwachten, Stella heeft vakantie gehad, dus het duurt wat langer dat we terecht kunnen, maar ik tel de dagen af :-[
en verder geven  we hem aangepaste beweging, en probeer ik met hem te spelen en geestelijk bezig te houden als hij wakker is
Door Noes
#1164334
Tramadol gaat hier ook goed, terwijl zubrin, previcox, rimadyl (in al zijn varianten), metacam (wat lang goed ging) allemaal niet goed gaan, maar tramadol is niet ontstekingsremmend en werkt op zich minder goed bij gewrichtsklachten.
Door loving bulls
#1177272
gisteren  naar Velsen geweest, Stella heeft hem doorgemeten, hij heeft inderdaad een pees blessure, van zijn knie tot aan zijn heup rechtsachter ( waarschijnlijk heel erg overstrekt  en dus geblesseerd  bij een rare sprong die hijmaakts oudejaarsdag
door die bleesure is hij rechtsachter gaan ontlasten en voor dus meer gaan belasten, daardoor heeft hij nu dus een slijmbeursontstekinng in zijn linker voor schouder  ( de mensen die het gehad hebben weten hoe pijnlijk dat is) en zijn er zeker 5 a 6 pijnlijke plekken in zijn rug omdat hij dus raar loopt nu
zijn benen en schouder zijn behandeld met accepunctuur, en hij heeft weet homeopatisch middelen gehad, en meegekregen
voor zijn rug moeten we over 4 weken terug komen, want anders zou het teveel worden in een keer.
tot zover de stand van zaken, verder gaan we het nu even afwachten.
Ik denk ik zal even verslag uitbrengen, voor het geval er nog mensen tips hebben :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door