Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *wendy*
#1135775
We zijn trug  :'(
DA heeft goed gekeken en gevoelt.
Hij leeft last van zijn linkerheup en van 2 plekken in zijn rug.
(tevens in zijn linkerachtertenen artrose door die infectie toendertijd, waarbij ook zijn ene teen geamputeerd is).
Het kan door een "verstapping" komen, maar hoogst waarschijnlijk zit er dus spondylose/artrose of zoiets.
Er is nu afgesproken dat hij vanavond dosering Previcox gegeven word en morgenochtend om 8.00 uur.
Tussen 11.00 uur en 12.00 uur moeten we bellen.
Is er absoluut geen verbetering dan houdt het op.
Is er verbetering dan kijken we het nog even aan.
Maar dat het einde nadert mag duidelijk zijn. Het is ook pijnlijk duidelijk bij Owen geworden geloof ik.
De DA die Gandor al jaren kent (hij heeft samen met zijn vrouw Gandor bekeken) heeft duidelijk aangegeven dat
hij dit echt heel erg vond en dat .......enz enz. Dat is binnen gekomen.
Hier hou ik het even bij. Kom morgen terug met een update  :'(
Door *wendy*
#1135869
Hoever moeten we gaan Ellen, met 3 jaar lang dierenartsbezoeken met een hond die nu 3.5 jaar is ?
Zeg het maar want als ik nu even iets niet kan hebben is dat er mensen nu op dit moment zouden durven beweren dat wij niet alles, maar dan ook alles voor deze knul gedaan hebben en nog doen
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1135879
wendy, ik beweer helemaal niets, oordeel ook helemaal niet, wil alleen maar dingen aandragen wat een ander ook doet.....en misschien stom maar ik denk ook mee..
ik ben er ook geweest, weet donders goed hoe je je voel...
ik zal de laatste zijn die met dit soort toestanden met een vinger zou gaan wijzen..
sterkte!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door