Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1102682
ik las net dat het de kans op mammatumoren aanzienlijk verkleind als de hond voor de 2,5 jaar is gesteriliseerd..
ik weet niet of dat bij ziggy het geval was..
ik zou me dan iig iets minder druk maken..

een hele lijst resectie is niet leuk.. :(

maar goed..
ik hoop dat dat het niet is..
:-*
Door Laura2004
#1102691
Volgens mij wordt de kans op mammatumoren bij het steriliseren na de 2e loopsheid niet veel kleiner, volgens mij alleen als je voor de eerste loopsheid of na de eerste loopsheid steriliseert, maar toch ga ik nog niet van het ergste uit, het voelt niet als een tumor, maar meer als een kliertje oid, heel anders dan de tumor van Kai, maar goed, ik let heel erg goed op en als het niet snel weg is zit ik zo bij de DA hoor  ;)
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1102910
gevoelsmatig zit ik goed in de schrik door Do's lupaatje..
dus kan best zijn dat ik over reageer.. :)
dat wil ik niet.. en ik ga ervanuit dat jij ziggy beter kent.. :)

goed dat je rustig blijft meis..
(maar wacht niet te lang alsjeblieft?)  :shy:
Door Laura2004
#1102921
spreeuwtje schreef: gevoelsmatig zit ik goed in de schrik door Do's lupaatje..
dus kan best zijn dat ik over reageer.. :)
dat wil ik niet.. en ik ga ervanuit dat jij ziggy beter kent.. :)

goed dat je rustig blijft meis..
(maar wacht niet te lang alsjeblieft?)   :shy:
Ik zal zeker niet te lang wachten, voorlopig denk ik dat het wel mee zal vallen, maar ja, ik kan het niet zeker weten, als ik merk dat het groeit of niet kleiner wordt zit ik gelijk bij de DA  ;)
Door Laura2004
#1103726
Je ziet hem (de bult) nu bijna niet meer na de lading kippenkarkassen die ze naar binnen heeft gewerkt :-[, haar buik is super dik en een beetje hard door de mega-grote maaltijd, maar je voelt hem nog een beetje en de bult is nog steeds niet hard, het voelt als een kliertje oid....

Ik heb er geen slecht gevoel over (dat had ik bij de bult van Kai wel, maar die was keihard), dus ik denk dat het gewoon een onsteking was, ik hou jullie op de hoogte  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door