Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door SHIVA
#1105166
  Ho Do, weer en gat erbij? Ben benieuwd wat het nu is, Maar ik heb zoiets ook eerder gehoord en het bleek toen zo aartje te zijn wat in de huid was gekropen en er toen is uitgekomen.  Trouwens vind ik het een mooi besluit wat jullie hebben genomen,Ik hoop dat jullie nog een poosje van je schat Lupa kan genieten, beetje warrig allemaal zit nu even stuk. 
Door Do
#1105186
ik heb me even ingelezen in de wereld der fistels

ze kunnen  ook onstaan door onstekingen

toen ik het verband afgedaan heb bij Lupa zat aan de voorkant van de achterpoot een opgezwolle plek, ik dacht dat dat van het verband kwam
maar nu denk ik dat het behoolrijk onstoken is aan de binnen kant geweest is en dat hij zich een weg naar buiten geboord heeft
wat ik niet begrijp is waarom niet de bestaande gat genomen heeft :-\
#1105351
Do schreef: ik heb me even ingelezen in de wereld der fistels

ze kunnen  ook onstaan door onstekingen

toen ik het verband afgedaan heb bij Lupa zat aan de voorkant van de achterpoot een opgezwolle plek, ik dacht dat dat van het verband kwam
maar nu denk ik dat het behoolrijk onstoken is aan de binnen kant geweest is en dat hij zich een weg naar buiten geboord heeft
wat ik niet begrijp is waarom niet de bestaande gat genomen heeft :-\
bedoel jij dat er een gat was en dat jij denk dat een fistel nu een nieuwe gat heeft gemaakt en dat jij niet begrijp waarom het niet de oude gat gebruikt heeft om uit te zweren??

Je moet denken aan een fistel als een steenpuist maar dan met een gangetje. Steenpuisten komen ook niet op waar jij het van ze verlang :-\ 
Ik moet eerijk zijn, ik begrijp jou omschrijving niet helemaal... als je het echt niet weet en snap mischien toch even langs de da.

Kan het niet zijn waar ze een spuit heb gehad of zo iets :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door