Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1104111
Do schreef: we komen net terug van de DA,
voor de wat zakelijker dingen :'(
lieve mensen dankje voor alle hoop die jullie me gegeven hebben, maar helaas eris nog geen genezing voor deze rotziekte en helemaal niet voor wat Lupa heeft
het is niet weg te opereren of bestralen of wat dan ook.

Middeltjes enzo wil ik ook niet gaan geven, waarom niet? omdat ik niet wil rekken
natuurlijk zou ik haar nog 100 jaar bij me willen houden en als er genezing voor zou zijn zou ik alles en inclusief mijn ziel voor haar willen geven maar dat is er niet
rekken zou ik alleen voor mezelf doen en niet voor Lupa.

dus we hebben afgesproken dat als de tijd zo ver is wordt ze thuis ingeslapen, en daarna wordze naar de DA gebracht
om daar te doen wat nodig is voor de kankeronderzoeken
Ze zal bijdragen aan de groot doorbraak die er ooit zal komen wat kanker bestrijding betreft.

O wat een ontroerend verhaal Do :'(
En wat prachtig dat jullie mee willen werken aan dit onderzoek. Ik vind dat heel moedig en mooi. ;)
Door kojak
#1104116
-
Laatst gewijzigd door kojak op zo 04 apr 2010, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Danny
#1104308
Och lieve Do wat zijn jullie dapper! Lupa zou zich geen beter baasje kunnen wensen, jullie zijn haar alles!
Probeer van ieder moment samen te genieten!

Pfff, die flatjes die doen wat met je..waarom zijn we ookal weer voor dit ras gevallen....
#1104365
Do schreef: ....we hebben afgesproken dat als de tijd zo ver is wordt ze thuis ingeslapen, en daarna wordze naar de DA gebracht
om daar te doen wat nodig is voor de kankeronderzoeken
Ze zal bijdragen aan de groot doorbraak die er ooit zal komen wat kanker bestrijding betreft.
Wat een meodig en dapper en hondswaardig besluit. Ik heb diep respect voor jullie hoe jullie hiermee omgaan. :bigarmhug: veel sterkte en kracht om Lupa goed bij te kunnen staat tot ze naar de eeuwige jachtvelden mag om ook daar heerlijk te kunnen rennen :-*
Door YaYa
#1104525
Lees dit verhaal nu pas omdat ik vooral kat-georienteerd ben maar zag op de bar berichten over Lupa en Do. Wat een horror-verhaal. Maar petje af voor de manier waarop jullie ermee omgaan. Geniet van haar zolang het nog kan en lfijn dat Lupa gewoon Lupa kan en mag zijn :bigarmhug:
Door Do
#1105122
de wond van de biopt is dicht eindelijk
maar ze heeft nu een giga gat aan de voorkant van haar poot
een helevreemde gat, breed als een dubbeltje en het word steeds dunner en heel diep
vandaag is het opgekomen, morgen naar de da

maar wat zou dat kunnen zijn?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door