Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tiny
#1094442
Tessa krijgt ze. Ouderdomswratjes. Eentje op haar poot, eentje op haar zij en eentje onder haar kin. Die onder haar kin is aardig geslonken, die heeft Rosco constant lopen likken. Volgens de da zijn het echt wratjes en geen andere aan of uitgroeisels
Is het een idee om ze aan te tippen met een anti-wrattenmiddel?
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#1094527
Tristan heeft een ouderdomswratje gehad naast zijn onderste ooglid. We hebben een poos met Thuja (van Vogel) aangestipt maar ik zag niet echt verbetering. Het was ook niet handig want hij wilde dat gemier niet bij zijn oog.  :D
Toen hij voor iets anders onder narcose moest hebben we het wratje meteen weg laten halen.

Hij heeft nu weer een kleine bij zijn lip maar daar doe ik niks aan.
Door tiny
#1094541
Ja, ik doe ook liever niets aan wratjes. Maar ik heb het niet op bultjes enzo. Zal wel een jeugdtrauma zijn. Bultjes horen niet en moeten weg. Ik ben altijd bang dat ze van goedaardig kwaadaardig worden.
Vandaar mijn vraag.
Door Lizzy
#1094969
Pinkel heeft er ook een paar. Ik doe niks. Ze groeien niet, ze zien er niet eng uit, ze doen geen pijn, ze jeuken niet dus ik laat het zo.
Door Anthraciet
#1094979
Chakka krijgt ook steeds meer ouderdomswratjes. Ik doe er niets aan, hou alleen in de gaten of hij het niet per ongeluk kapot krabt o.i.d.
Maar verder hoort het er gewoon een beetje bij, het heeft ook wel iets aandoenlijks.
Door Naomi
#1095134
Doeska heeft er misschien wel 40 van die wratjes ,soms bijt ze ze stuk .
En vooral op haar achterpootjes.
Maar de da doet er verder niets aan ,ook met oog op haar leeftijd .
Ze is tenslotte 15.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door