Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Netty
#121331
kan je hem niet bellen en zeggen dat je 2 nieuwe hebt gevonden en dat je je erg ongerust maakt.
kijken wat hij zegt
Gebruikersavatar
Door Sonja
#121357
Ze heeft morgenochtend om 9 uur spreekuur. Het is niet ver, dus ik denk dat ik maar ff binnenloop om te overleggen.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#121725
Ik ben naar het spreekuur geweest. De uitslagen zijn nog niet binnen, maar de da vond dat we die eerst maar af moeten wachten. Ze heeft het vermoeden dat het cysten zijn en heeft wel vaker gezien dat teven er daarvan op korte tijd meerdere ontwikkelen.
Verder vond ze de wondjes erg goed genezen en dus mochten de hechtingen er al uit (Moest ik eigenlijk pas vrijdag voor terugkomen). Dus hoeft ze lekker geen kap en koltrui meer aan.
Door Lizzy
#121732
Hoi Sonja, mmm, vervelend zeg.... Maar misschien heeft ze gelijk en is het inderdaad een "nest met cystes". Wel raar dat het bobbeltje waar het om ging er nog zit?!
Gebruikersavatar
Door Sonja
#121742
Lizzy schreef: Hoi Sonja, mmm, vervelend zeg.... Maar misschien heeft ze gelijk en is het inderdaad een "nest met cystes". Wel raar dat het bobbeltje waar het om ging er nog zit?!
Ja, maar ik moet zeggen dat die knobbeltjes inderdaad een beetje 'tricky' zijn. Want waarom kom ik er anders pas na 5 dagen achter dat ik nog steeds een knobbeltje voel? En waarom heb ik de knobbeltjes die zij er uit heeft gehaald dan weer niet gevoeld?
Boef heeft een beetje hangtietjes en het is maar net hoe ze ligt of je ze voelt of niet.
Door Lizzy
#121755
Sonja schreef:

Ja, maar ik moet zeggen dat die knobbeltjes inderdaad een beetje 'tricky' zijn. Want waarom kom ik er anders pas na 5 dagen achter dat ik nog steeds een knobbeltje voel? En waarom heb ik de knobbeltjes die zij er uit heeft gehaald dan weer niet gevoeld?
Boef heeft een beetje hangtietjes en het is maar net hoe ze ligt of je ze voelt of niet.
OK, dus er is ook een goede kans dat dit een nieuw bobbeltje is?
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 05 jul 2004, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
#121758
Da's kl :-Xte zeg!
Hetzelfde hebben wij jaren geleden met Kobus meegemaakt.
Hij werd gecastreerd wegens ernstig vergrote ballen en net na de ingreep voelde ik een knobbel bij zijn dijbeen.
Binnen 2 weken ging hij 2 keer onder het mes :-\
Gelukkig was er verder niets aan de hand ;)
Gebruikersavatar
Door Sonja
#121768
Lizzy schreef:

OK, dus er is ook een goede kans dat dit een nieuw bobbeltje is?
Nou ééntje zou nieuw kunnen zijn, maar die andere was gewoon het knobbeltje dat ik als eerste gevoeld had en waarvoor ik dus eigenlijk naar de da was gegaan. Maar het ligt dus aan de houding waarin ze ligt of je 'm makkelijk voelt of niet.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#121770
Wacht eerst maar af wat het is,de uitslag zal toch niet zolang meer op zich laten wachten?
Gebruikersavatar
Door Sonja
#121771
tieneke schreef: Da's kl :-Xte zeg!
Hetzelfde hebben wij jaren geleden met Kobus meegemaakt.
Hij werd gecastreerd wegens ernstig vergrote ballen en net na de ingreep voelde ik een knobbel bij zijn dijbeen.
Binnen 2 weken ging hij 2 keer onder het mes :-\
Gelukkig was er verder niets aan de hand ;)

Bij Boef zijn vorig jaar ook al twee goedaardige tumoren weggehaald. Het hoeft gelukkig niet altijd meteen mis te zijn. :)
Gebruikersavatar
Door Sonja
#123950
Ik heb vanochtend de uitslag van Boefs knobbeltjes gekregen. Het bleken goedaardige tumoren te zijn. Het advies van de da is nu de knobbeltjes die er nog zitten goed in de gaten te houden.
Geen cystes dus, maar gelukkig niks kwaadaardigs. :D
Door Truus
#123956
He he wat fijn zeg! Gefeliciteerd Son. Is een hele opluchting he ;)
Door Lizzy
#123960
Hee Sonja, wat geweldig!!!!!!!!!! Gefeliciteerd hoor! Dit moet een hele heerlijke opluchting voor je zijn!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door