Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1085597
ik hoop dat jij en mazzel erdoor komen..
financieel en medisch..
misschien dat je in delen mag betalen..
dit is toch wel een byzondere situatie denk ik..
Gebruikersavatar
Door cheeta
#1085603
Ik ga mijn stinkende best doen om het voor elkaar te krijgen natuurlijk, en i.d.d. hoeft het hele bedrag niet in een keer op tafel maar moet wel op tafel komen.
Door Beppie1
#1085625
Heel veel sterkte en kracht voor jullie allebei!!

En ik zou voor je verder beslist eerst proberen met je DA te praten om te overleggen wat zij zeggen. En hoe zij voor de financiele afhandeling misschien oplossingen hebben...

Sterkte met alles
Door Femke
#1085664
cheeta schreef: financieele gedeelte is rond  :circle:, nu komt het op Mazzel aan


Oh heerlijk!!!!  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

De duimen draaien weer op volle toeren voor Mazzel!
Door *Natasja*
#1085665
cheeta schreef: financieele gedeelte is rond  :circle:, nu komt het op Mazzel aan
Wat fijn dat dat geregeld is. We duimen op volle sterkte voor Mazzel!
Door Anthraciet
#1085675
Fijn dat het financiele deel in ieder geval geregeld is!
Ik duim hier als een bezetene dat Mazzel zijn naam eer aan gaat doen en er bovenop gaat komen!

Geef hem maar een dikke knuffel van me!
Door Lizzy
#1085688
cheeta schreef: financieele gedeelte is rond  :circle:, nu komt het op Mazzel aan
Wat goed om te horen dat dat stuk in ieder geval geregeld is. Nou onwijs hard duimen voor Mazzel! Mazzel lieverd, laat zien dat baasje en jij mazzel hebben :-*
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1085696
Ik heb tijdens mijn co-schappen een hond met tetanus meegemaakt. Het komt maar heel zelden voor. Die heeft het wel gered. Ik weet niet meer hoe lang we hem onder narcose hebben gehouden maar het zal absoluut een kapitaal gekost hebben.
Ik ga duimen dat Mazzel er doorheen komt!
Door sandrra
#1085698
cheeta schreef: financieele gedeelte is rond  :circle:, nu komt het op Mazzel aan
Geweldig, da's iig alweer een zorg minder voor je.
En we blijven duimen voor Mazzel...
Sterkte
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door