Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 1eboa
#1077041
mijn teefje heeft vandaag progesteron +10, dus er kan een poging gewaagd worden om te dekken, ze staat al vanaf dag 5. Ze vloeit op het ogenblik ook bijna niet meer, dat is ook teken, dat de eisprong er aan komt. het sperma blijft ongeveer 36 uur levend, het sperma van de reu is op kwaliteit gekeurd.
Door crutz
#1077328
1eboa schreef: je hebt gelijk, maar de vorige keer is ze op de 16e dag gedekt, het is nu de 12e dag.
was ze nu qua gedrag ook t zelfde als de vorige keer op 16 dgn....???
Door 1eboa
#1077663
Het wordt het 3e nest, de vorige keren is ook progesteron bepaald, het 1e nest 7 puppies en 2e nest 5 puppies, beide keren op de 16/17e dag, na de progesteronbepaling bij dezelfde dierenarts. Het zou ook wel kunnen, dat er toch enige variatie in de eisprong zit of heb ik het begin van de loopsheid gemist en dat met een eigen reu over de vloer? Het wordt dus afwachten.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1077676
1eboa schreef: Het wordt het 3e nest, de vorige keren is ook progesteron bepaald, het 1e nest 7 puppies en 2e nest 5 puppies, beide keren op de 16/17e dag, na de progesteronbepaling bij dezelfde dierenarts. Het zou ook wel kunnen, dat er toch enige variatie in de eisprong zit of heb ik het begin van de loopsheid gemist en dat met een eigen reu over de vloer? Het wordt dus afwachten.
Hier heeft de reu totaal geen interesse in het begin van de loosheid, die zet zijn neus pas aan als het dekmoment in de buurt komt. Voor de juiste begindag bouw ik dus niet op mijn reu.

Succes met de dekking!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door