Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door crutz
#1084853
een druk dekweekendje geweest dus.... :D

want we hebben nu
-Dewi van K@rin
-?? van Saskia34
-Medusa van crutz (ikke dus)

die dit weekend zijn gedekt
en dan nog een paar die de week daarvoor zijn gedekt (als ik het goed onthouden heb, wie vult ff aan....)
wordt een druk oud&nieuw als alles goed gaat en weinig buiten vuurwerk kijken.... ;D
Door danielle1980
#1084915
crutz schreef: een druk dekweekendje geweest dus.... :D

want we hebben nu
-Dewi van K@rin
-?? van Saskia34
-Medusa van crutz (ikke dus)

die dit weekend zijn gedekt
en dan nog een paar die de week daarvoor zijn gedekt (als ik het goed onthouden heb, wie vult ff aan....)
wordt een druk oud&nieuw als alles goed gaat en weinig buiten vuurwerk kijken.... ;D
kaylee is de 25ste gedekt :P( herstel )
alweer bijna 1,5 week geleden ;)
we hopen op de kerstpuppies ;D
Laatst gewijzigd door danielle1980 op di 04 nov 2008, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door saskia34
#1084938
kaya is de naam van mijn hondje.
Ik ben idd benieuwd hoe het bij iedereen gaat verlopen.
Maarten Kappen zei dat je voor de üitegrekende"dag moest tellen vanaf de dag v eisrpong en dan met 1 dag speling.

Kaya haar eisprong is vorige week maandag en disndag geweest dus zou het rong 30 december geboren moeten worden.

Saskia
Door crutz
#1086399
Hanny schreef: Komt niet alleen bij jouw ras voor, dat er op de echo pupjes te zien zijn en dat er niets komt. Volgens mij heeft dat echt niet te maken met het maken van een echo, gebeurt gewoon.
Ik ben ouderwets en erg zuinig. Wacht gewoon af en als er na een week of vier een gewichtstoename komt, terwijl ik niet extra heb gevoerd, dan ga ik ervan uit, dat ze niet van de lucht dikker worden en krijgen ze iets meer te eten.
Zo simpel kan het zijn. Alleen wat geduld hebben en de hand op de knip houden.

Hanny
bedacht ik mij net in de auto,
bij mijn tweede nest was de teef ten tijde van de echo (4wk) ruim een kilo afgevallen.....uiteindelijk heeft ze 8 (voor het ras grote) gezonde puppen gegeven....
Door Chezzies
#1088786
saskia34 schreef: kaya is de naam van mijn hondje.
Ik ben idd benieuwd hoe het bij iedereen gaat verlopen.
Maarten Kappen zei dat je voor de üitegrekende"dag moest tellen vanaf de dag v eisrpong en dan met 1 dag speling.

Kaya haar eisprong is vorige week maandag en disndag geweest dus zou het rong 30 december geboren moeten worden.

Saskia
Mijn teefje was vorig jaar gedekt op 31 okt en 1 nov en de pups zijn geboren op 1 januari, echte nieuwjaarsbabys :-)
Door 1eboa
#1088874
Mijn teefje is 2 weken geleden ook gedekt, ze is met de Kerst uitgerekend, de vorige keer hebben we met 4 weken een echo laten maken, we zagen 5 puppies, dat klopte ook. Mijn andere teef  heeft een echo gehad met 3 weken, we zagen 4 vruchtblaasjes, dat klopte ook. De echo's zijn met een "humaan" apparaat gemaakt, een kennisje, ze is arts, heeft prive zo'n ding, een luxe dus.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door