Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Do
#1052805
sorry, moest even hier van alles regelen

kap af kap toch maar weer op

zo we zijn net binnen
wat een zielig hoopie vlees :-X
en door de kap kan ze helemaal niet lopen(volgens haar)
toen ik bij de DA binnen kwam hoorde ik haar gillen, ik zei "hallo, ik kom Lupa halen"en toen was ze stil :o
ik heb zeker 15 minuten moeten wachten voordat ik haar had, en de hele tijd was ze stil
maar ze schijn echt van af 13:15 tot het moment dat ik binnen kwam gegild te hebben


ze "donderde"net naar beneden, de duerbel ging
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#1052807
Zo dat is snel gedaan, fijn dat je ze al weer thuis hebt. Geef het meisje maar een lekkere knuffel van mij  :-*
Door Do
#1052809
dat kap gaat het een probleem worden ::)
bij tika kon de kap weg halen, ze heeft nooit aan haar wonden gezeten
bij Lupa had ik het kap weg gedaan, maar snel weerop
ze begon meteen met haar poot te zwaaien :-X
Door Mister T
#1052811
gelukkig is ze weer thuis de zielepoot of schreeuwlelijk  ::) yuk,die poot meteen  :-X hup,hoed op en nie zeuren  ;) heo laat moet je weg naar almere,5 uur toch?is hans dan al thuis?
Door Do
#1052812
Mister T schreef: gelukkig is ze weer thuis de zielepoot of schreeuwlelijk  ::) yuk,die poot meteen  :-X hup,hoed op en nie zeuren  ;) heo laat moet je weg naar almere,5 uur toch?is hans dan al thuis?
ha!! toch een fout in je agenda!!!!! :P
ik moet niet naar almere maar naar alkmaar

ik ga zodra hans thuis is rond 17 uur
Gebruikersavatar
Door Nitus
#1052813
Bij Gitte scheelde het een heel stuk als de kap zo klein mogelijk was. Met een grote kap kon ze ook helemaal niets, stond ze rustig een half uur roerloos stil, maar met een kleinere ging het een stuk beter. En als ik zo naar de kap van Lupa kijk kan daar nog wel een stukje af.
Sterkte en beterschap voor de patient :-*.
Door Mister T
#1052815
Do schreef: ha!! toch een fout in je agenda!!!!! :P
ik moet niet naar almere maar naar alkmaar

ik ga zodra hans thuis is rond 17 uur
nou t was iig met n A  >:(
Door Do
#1052817
Nitus schreef: Bij Gitte scheelde het een heel stuk als de kap zo klein mogelijk was. Met een grote kap kon ze ook helemaal niets, stond ze rustig een half uur roerloos stil, maar met een kleinere ging het een stuk beter. En als ik zo naar de kap van Lupa kijk kan daar nog wel een stukje af.
Sterkte en beterschap voor de patient :-*.
ik heb een kortere versie, maar denkje niet dat ze toch met haar poot erbij kan?
ik ga dat even proberen
Door Do
#1052820
de andere kap was toch te krap bij de nek
dus ik heb een stuk van deze af gehaald
Door Do
#1052838
dit is nieuw voor me :(
ik wilde Lupa uitlaten en ze lag in haar plas :-X
ze heeft in haar slaap geplaats
heb ik nooit mee gemaakt
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door