Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1051876
ga ik ook doen, zet zijn bak neer en zodra zijn broer klaar is met eten haal ik vince zijn bak ook weg.
Hij gaat maar gewoon eten wat de pot schaft en eet ie niet, dan heeft ie morgen weer een kans.
Vandaag gedroeg ie zich binnen weer als vanouds, niet een stil weggetrokken beesie.
ook ga ik de hoeveelheid vlees minderen, gewoon een wat kleiner portie aanbieden.
Kan goed zijn hoor, dat ie aan 't uitproberen is geslagen, maar hij zat ook niet lekker in zijn velletje anders valt ie ook niet zo af.
Maar dat getrut met het eten heb ik nu wel gehad, hij is verders kerngezond naar mijn weten dus hij doet het er maar mee!
Ze krijgen verdikkeme het beste wat er is!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1052095
bak met 200gr minder vlees neergezet, niets gezegd, ben naar binnen gegaan, stiekum uit het raam gekeken.
Hij stond eerst weer zimba te bewonderen hoe dat hij zijn bak leeg at, keek eens om zich heen en begon te eten, binnen een mum van tijd had hij zijn bak leeg, likt het helemaal uit.
hij rende rondjes door de tuin, beet zimba in zijn kont en peerde hem weer, joeg de kippen de stuipen op het lijf en maakte nog een vreugde dansje of 6 rond de tuin!!!!!!!!!
En ik, ik genoot!!!!
Gebruikersavatar
Door Nitus
#1052170
Het klinkt alsof de Bachbloesems beginnen te werken ;). Ik zit met Fedor aan de Ignatia, maar volgens mij heb ik het harder nodig als hem :-[.
Door brie
#1052175
vanaalst schreef: bak met 200gr minder vlees neergezet, niets gezegd, ben naar binnen gegaan, stiekum uit het raam gekeken.
Hij stond eerst weer zimba te bewonderen hoe dat hij zijn bak leeg at, keek eens om zich heen en begon te eten, binnen een mum van tijd had hij zijn bak leeg, likt het helemaal uit.
hij rende rondjes door de tuin, beet zimba in zijn kont en peerde hem weer, joeg de kippen de stuipen op het lijf en maakte nog een vreugde dansje of 6 rond de tuin!!!!!!!!!
En ik, ik genoot!!!!

Wat een opluchting moet dat voor je zijn!!!!  :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1052193
brie schreef:
Wat een opluchting moet dat voor je zijn!!!!  :bigarmhug:
nou dat is het zeker!
Maak me misschien we een beetje te druk maar goed, het manneke heeft iig gisteren lekker gegeten en vandaag doe ik het op dezelfde manier, ik hoop hij ook!!!!

enne nitus, :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1052266
ja, ben blij dat ie weer wat gegeten heeeft!
Binnen is ie nog wel treurig, ligt steeds op zijn bed en heeft hangogen.
Maar ik heb vertrouwen in de bach. druppels, zal vast en zekers allemaal weer goed komen met die jongen!
Door Kuszco
#1052275
Hey,ik heb nog veel aan jullie gedacht.
Ben een tijdje niet op de site geweest. De arme schat ,zit ie niet lekker in zijn vel?
Laten we hopen dat het op de manier zoals je het eten nu aanbiedt beter gaat.
het kunnen ook enorme boefjes zijn hoor.
Lotje heeft daar ook een handje aan,aan al dat uitproberen. Zielig gaan zitten piepen om niets,echt aandacht vragen. Ik heb dat moeten leren. Ik vond haar zo snel zielig. Nu ben ik daar iets makkelijker in geworden,maar helemaal over is het bij mij nog niet.
Hahaha.
Heel veel succes nog met je schatten.
Groetjes Liliane,Zita en Lotje.
Door Mister T
#1052520
vanaalst schreef: bak met 200gr minder vlees neergezet, niets gezegd, ben naar binnen gegaan, stiekum uit het raam gekeken.
Hij stond eerst weer zimba te bewonderen hoe dat hij zijn bak leeg at, keek eens om zich heen en begon te eten, binnen een mum van tijd had hij zijn bak leeg, likt het helemaal uit.
hij rende rondjes door de tuin, beet zimba in zijn kont en peerde hem weer, joeg de kippen de stuipen op het lijf en maakte nog een vreugde dansje of 6 rond de tuin!!!!!!!!!
En ik, ik genoot!!!!
he meid,wat fijn dat ie weer eet,gelukkig!!!!deze zorgen kun je nu missen als kiespijn,eerst zelf nu maar ff bijkomen  :-* :-*
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1053956
zou het door de bachb. komen?
Maar die grote bink van mij heeft al 4 dagen keurig netjes zijn bak helemaal leeg!!!
Binnen gaat het ook iets beter, hij komt vaker van zijn bed af en loopt weer wat meer bij zimba te klieren!!!!
Of zimba hier nou zo blij mee is.......ik iig geval wel!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door