Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1049927
hij is stil, ligt maar op zijn bed te liggen, is gewoon vince niet.
Nu eet hij al weken erg slecht, denk dat ie zo'n 3 keer per week eet.
heb zijn bekkie al geinspecteerd, niets te zien.
Koorts heeft ie ook niet.
Buiten gaat het wel, dan rent ie wel door de bossen maar binnen is ie een beetje zielig.
Vandaag helemaal.
Door Lizzy
#1049938
Oh lastig he, van die vage klachten :(. Je zou hem zekerheidshalve even kunnen laten nakijken bij de DA.... Getsie. Mocht het nou toch een soort verdriet zijn, dan zijn er wel bach bloesems die daarbij kunnen ondersteunen. Misschien dat een van de natuurgeneeskundige dames of Tannetje je daar bij kan helpen!
Door bloemetje
#1049965
Ik herken dit een beetje  :(. Het zou best verdriet kunnen zijn.
Ik zou hem even laten nakijken (al is het maar voor je eigen gemoedsrust want, ik weet niet hoe het met jou zit maar ik zit nog vaak te checken of Guus nog ademhaalt in zijn slaap  :-\).
Zoniet dan kun je best nog wel iets uithalen met evt bachbloesems of homeopathie of iets dergelijks.

Verder moet verdriet bij een dier misschien ook gewoon slijten.

Sterkte met hem.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1049968
ach, zou die echt nog verdriet hebben? de stakker..
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik vandaag ook niet op m'n best ben, weirdo had vandaag jarig geweest en het is toch een beetje een beladen dag.
Maak morgen wel even een afspraak.
Gebruikersavatar
Door pike
#1049974
Denk dat het mogelijk idd een soort verdriet/gemis is.  :( Buiten is er meer afleiding voor hem en zal hij er minder last van hebben.
Door bloemetje
#1049983
vanaalst schreef: ach, zou die echt nog verdriet hebben? de stakker..
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik vandaag ook niet op m'n best ben, weirdo had vandaag jarig geweest en het is toch een beetje een beladen dag.
Maak morgen wel even een afspraak.
Dat kan het ook heel goed zijn hè! Ze nemen zo snel jouw stemming over  :-X. Heb ik ook erg veel last mee gehad.
Voel jij je buiten soms ook prettiger?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1050032
buiten verzet je misschien toch makkelijker je zinnen denk ik :-\ :-\
Ik weet het niet, zo ie me zo goed aanvoelen?
Kom net uit het park en vince heeft heerlijk met z'n vriendin gespeelt, leek net overstekend wild, ze crossten van de ene kant naar de andere kant.
Niks nie zielige vince!
Zou ik toch maar wat bestellen dan?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1050106
nou eet ie weer niet, hoewel dat als ik zijn eten sta klaar te maken wel achter me klaar zit.
Dan zet ik eerst zimba zijn bak neer en daarna vince zijn bak, vervolgens gaat vince eerst staan kijken hoe zimba in no time zijn bak leeg heeft, dan loopt ie naar zijn bak, kijkt erin en gaat vervolgens ergens liggen ???.
Moet ik daar nou mee?
Dit is dag 4 dat ie niet eet, gisteren heeft ie dan wel een halve kippepoot op, maar da's ook niks, krijg de neiging hem te gaan voeren...
Wat bach moet ik hem gaan geven dan, dan ga ik dat rap bestellen!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door