Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door millyckk
#1070293
[quote="zea"]
Goed dat dit topic weer naar boven komt, Henk heeft er ook altijd last van en wil hem niet castreren..hij is leuk zoals ie nu is zullen we maar zeggen! Kan er zo wat tips uitvissen!
Mooi dat het over is bij je witte!!
[/quote]
succes!!!!
Door Red_Hunter
#1084561
Ik ben ook net begonnen met silicea D12, maar jullie heben het over 1 pilletje per dag. Ik geef hem nu 2 x per dag 2 pillen, stond in de gebruiksaanwijzing. Voor kinderen van 6-12 jaar 1 a 2 tabletten 2 x daags. Omdat mijn reu 40 kg weegt heb ik maar de 2x2 aangehouden.
Geef ik nu te veel?

Flynn begon ook vreselijk te stinken, ik dacht dat het aardig over was en heb hem daarna gewassen, maar hij stinkt toch weer dus nu maar begonnen met de silicea, ik hoop dat het helpt.

Groetjes Trudie
Door millyckk
#1084653
Red_Hunter schreef: Ik ben ook net begonnen met silicea D12, maar jullie heben het over 1 pilletje per dag. Ik geef hem nu 2 x per dag 2 pillen, stond in de gebruiksaanwijzing. Voor kinderen van 6-12 jaar 1 a 2 tabletten 2 x daags. Omdat mijn reu 40 kg weegt heb ik maar de 2x2 aangehouden.
Geef ik nu te veel?

Flynn begon ook vreselijk te stinken, ik dacht dat het aardig over was en heb hem daarna gewassen, maar hij stinkt toch weer dus nu maar begonnen met de silicea, ik hoop dat het helpt.

Groetjes Trudie
Geen idee of je teveel  geeft, ik ben zelf altijd aan de voorzichtige kant! Ik zou dan liever 2 x daags 1 geven en kijken hoe hij reageert maar ik ben geen expert ;)
Met Milik gaat het nog steeds super, stinkt ook niet meer. Hoop dat het bij jouw hond ook gaat werken!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1084755
goed spul he!!!
ik gaf de jongens geloof ik de eerste week ook wat meer, daarna gewoon 1 pilletje, maar jouw hond is zwaarder dus kan je gerust de kinderdosering aanhouden.
Door Red_Hunter
#1084804
Ja ik hoop dat het snel gaat werken, we dobberen al zo lang rond met dit probleem.

Het gekke is dat ik het niet echt meer zie bij hem, als ik kijk ziet het er meestal schoon uit, vandaar ook dat ik dacht dat het over was, maar die lucht is er nog steeds, dus hij zal zelf wel veel likken denk ik.
Door Juul
#1085192
Ik ben Falco nu iets langer als 1 week, silicea D30, 2 granules per dag aan het geven.

Goei spul!!! Ik klop het nog ff af, maar volgens mij is het over!!

Ellen, vanaf wanneer ging jij minderen of gaf je helemaal niks meer?
Door Borke
#1085245
Ellen gebruikte jij Silicea D12 of D30 en hoe zat het ook alweer, welke vna de 2 is sterker?
Ik geef Borke er Traumeel en vit. C voor, maar als ik iets anders kan vinden dat helpt dan geef ik dat liever.
Bij hem is het behoorlijk heftig, klodders etc.
Maar als het bij die knapen van Ellen helpt, dan vast ook bij die van mij!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1085266
ik gaf D 12.
heb het toen ook een poos gedaan net zoals jouw, maar het was echt geen doen meer, moest regelmatig bukken als ze zich stonden uit te schudden, en constant met een doekje lopen, deuren soppen nou ja, je weet het wel.
Sinds de silicea vindt ik alleen nog maar 1 of 2 druppels op de vloer als er loopse teefjes in de buurt zijn.
werkt voor mijn knapen :D super!!
Door Borke
#1089835
Ik zag dat ik nog D30 in huis heb, volgens mij is dat een sterkere variant.
Ik ben er gisteren mee begonnen en geef de dosering voor kinderen 6 tot 12 jaar, dat lijkt me wel passend voor een hond van 23 kg.
Door Borke
#1089873
vanaalst schreef: succes!
ben benieuwd!!
Ik ook, maar heb gen idee hoe snel je resultaat kan zien, jij zei 2 weken, maar deze potentie is volgens mij sterker.
Ik ga deze week nog maar even door met de traumeel+Vitamine C1000 en dan stop ik na 1 week daarmee en geef ik alleen nog homeopatisch. Dan zie ik vanzelf wel wat er gebeurt.

Gaf jij het ook braaf in de schone mond?
Tot nog toe gaat dat wel gemakkeljik, ik kiep 2 van die korreltjes uit het dopje achter in zijn keel en hij likt er de bek bij af.
Ach aandacht is altijd mooi voor Borke  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door