Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1043668
mieppie schreef: ze zijn al terug van da pup is helemaal onderzocht , niks bijzonders te ontdekken , da heeft goed geluisterd longen zijn schoon
Leuk dat zijn longen schoon zijn ::) Maar braken doe je meestal vanuit je maag of dat er iets kriebelt in je slokdarm of luchtpijp.  En wat nu? wat een continue brakende pup is op zich al bijzonder te noemen.
Ik zou even een andere dierenarts opzoeken en/of even contact opnemen met de fokker, misschien heeft die een idee.
#1043792
tjonge tjonge, fijn da's....
Zou er geen genoegen meenemen en terug gaan met de pup, de DA begrijp toch zeker zelf wel dat als een hond continu braakneigingen heeft er iets aan de hand moet zijn, en dan luisterd ie naar de longen? Is de pup goed in de bek gekeken, keel geinspecteerd, maag enz enz.
Helemaal onderzocht zeg je?
Wat heeft ie dan onderzocht?
#1044211
ja ellen er is goed naar zijn longen geluisterd , en naar zijn keeltje gekeken of er iets dwars zat , in was blijven hangen niet dus er is maagonderzoekje geweest , ze moeten nu vooral goed opletten als hij eet omdat hij zijn brokken niet goed kauwt ze hebben nu op aan raden van da grotere brok genomen zodat hij wel kauwen moet maar nu eet hij niet veel meer omdat hij mijns inziens die brokken niks vindt omdat ze te groot zijn al met al nog geen stap verder
Door roefus
#1044235
mieppie schreef: ja ellen er is goed naar zijn longen geluisterd , en naar zijn keeltje gekeken of er iets dwars zat , in was blijven hangen niet dus er is maagonderzoekje geweest , ze moeten nu vooral goed opletten als hij eet omdat hij zijn brokken niet goed kauwt ze hebben nu op aan raden van da grotere brok genomen zodat hij wel kauwen moet maar nu eet hij niet veel meer omdat hij mijns inziens die brokken niks vindt omdat ze te groot zijn al met al nog geen stap verder
Is 't ook een Berner?  ???
Door roefus
#1044504
mieppie schreef: gaan ze hopenlijk ook doen ellen .
en nee roefus zoals ik al schreef zie eerder is het een golden hoe kom je bij een berner????
mja...sorry...was even met iemand anders in de war  :)
Door roefus
#1044512
cathrien schreef: Je schrijft is het ook een berner?? Ik heb 20 nakomenlingen van mijn berner maar echter geen een met deze klachten daarom mijn vraag.
Niks fouts over Berners, hoor  :)
Heb me gewoon vergist, was in de veronderstelling dat Mieppie 'n klein Bernertje had, met groeiachterstand.  8)
mja...vergissen is menselijk  :-[
Door danou2004
#1044949
Gaat het al iets beter? er heeft bij danou wel eens een plukje haar vast gezeten achterin de keel en ze liep dan ook de hele tijd te braken maar er kwam niks.probeer anders gewoon eens een plak brood?die neemt evt haren wel mee naar binnen. werkt hier prima...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door