Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Indy
#108677
Indy heeft al vanaf dat ze loops is geweest opgezette tepels en sinds een weekje komt er ook af en toe melk uit.
Verder heeft ze er geen last van; ze loopt niet met poppetjes te slepen ofzo.

Ze kreeg een tijdje ablavetzum en toen werd het duidelijk minder, maar ik krijg het met geen mogelijkheid meer bij d'r naar binnen.
Is er iets anders wat ik zou kunnen geven???
Ben bang als ik naar de da ga, dat ie met hormoonspullen aan komt en of dat nou zo gezond is??
Dus wilde dit eerst ff aan jullie voorleggen
Door geer
#108680
Waarom zou je er iets aan doen, als ze er geen last van heeft?? Ted is ook schijnzwanger, behalve hangtieten en het feit dat ze extra knuffelig is, merk ik niets aan d'r... Gewoon negeren en doen wat je normaal doet...denk ik althans...
Door Lind@
#108688
Sunna had de laatste periode van haar loopsheid ook dikke tepels, en ik dacht dat ze drachtig was ::)
Dat was dus niet zo, ze had er ook geen last van, nu is het weer weg (maar ze is wel om medische redenen gesterilliseerd)
En nu heeft ze dus opeens wel kuren, maar weer geen dikke tepels, zoals je misschien al gelezen had ;)
Laatst gewijzigd door Lind@ op vr 11 jun 2004, 00:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Indy
#109009
Het maakt mij niet uit dat ze schijnzwanger is, maar overal lees ik dat als het te lang duurt ik ermee naar de da moet gaan ???
(Ze was begin Maart loops)
Ben ik weer overbezorgd??
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door