Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ing
#1029041
Hallo!

Ik heb een Sarplaninac, een teefje van bijna 2 jaar en ze is met 8 maanden gesteriliseerd (gecastreerd eigenlijk).
Sinds enkele maanden heeft ze moeite haar plas op te houden, zeker na veel gedronken te hebben. Ze laat haar plas dan ook in haar slaap zomaar lopen... en het wordt steed wat erger......HELP!
Heeft iemand advies wat hier aan te kunnen doen, zonder dat chemische hormonen van de da krijgt toegediend?
Werkt bijvoorbeeld Verikan (tabletten) van Optimax goed of helpt Querilla van Bloem goed? Heeft iemand ervaring hiermee?

Dank jullie wel!

Groetjes, Ing
Door sem-agility
#1029054
Misschien kun je overwegen om acupunctuur in combinatie met chinese kruiden te proberen.
Sem was slaapincontinent en na aanraden van ''Gitte'' ben ik met sem naar de acupuncturist gegaan en sem is sindsdien niet meer incontinent
Gebruikersavatar
Door Nitus
#1029088
[quote="sem-agility"]
Misschien kun je overwegen om acupunctuur in combinatie met chinese kruiden te proberen.
Sem was slaapincontinent en na aanraden van ''Gitte'' ben ik met sem naar de acupuncturist gegaan en sem is sindsdien niet meer incontinent
[/quote]

Hihi... doe maar Nitus :P. En wat fijn trouwens dat Sem er nu helemaal vanaf is!

@ Ing: Heb je deze topic al gelezen? Daar werden de middelen die jij noemt met succes ingezet: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 03.75.html
Werkt dat niet dan zou ik de tip van Rianne opvolgen.
Mijn Gitte heeft hier trouwens ook erg last van, vooral na zwaardere inspanning. Wat bij haar ook soms hielp was om haar dan een keer extra te laten plassen op een rustige plek. Gitte is een teef die nogal veel markeert ::) en dan plaste ze zich nooit goed leeg.
Door belgje
#1029458
amai zo jong al incontinent, wat heel vervelend
ons Caro heeft daar gelukkig geen problemen mee.
kan je niet helpen maar hoop voor jullie dat het goed komt of toch beterd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door