Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202spots
#108391
verplaatst naar de bieb

'n Goed idee voor de feestdagen of andere dagen wanneer je hond iets scherps heeft doorgeslikt.
Laatst gewijzigd door mahuni op vr 11 jun 2004, 00:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#108404
geer schreef: Ze ligt lekker op de bank te slapen... En jemig man, ik wist niet dat zulke kleine hondjes zulke ENORME hangtieten konden krijgen... Ze zijn bijna groter dan de mijne! ;D
:o :o :o :o ;D ;D ;D ;D ;D
even aan tannetje een homeopatisch korreltje vragen
Laatst gewijzigd door sylvia op do 10 jun 2004, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door geer
#108473
En volgens mij denkt ze dat Guus haar puppy is, want die wordt overal in het huis gevolgd, als hij weg gaat begint ze wanhopig piepend door het huis te lopen om hem te zoeken en het liefst kruipt ze IN zijn oksel :)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#108478
geer schreef: En volgens mij denkt ze dat Guus haar puppy is, want die wordt overal in het huis gevolgd, als hij weg gaat begint ze wanhopig piepend door het huis te lopen om hem te zoeken en het liefst kruipt ze IN zijn oksel :)
Ahhhhhhh dan heeft ze een identiteits crisis ;D
Door jeanne
#108497
geer schreef: Ze ligt lekker op de bank te slapen... En jemig man, ik wist niet dat zulke kleine hondjes zulke ENORME hangtieten konden krijgen... Ze zijn bijna groter dan de mijne! ;D
;D ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#108504
Ine schreef:
Een korreltje voor wat? ;) ;D
Voor Tedje of voor ................! :-[ ::)
;D ;D ;D ;D ;D ;D ik weet niet of Tannetje korreltjes heeft voor geer haar hang tietjes, als ze die wel heeft kan ze het wel eens druk krijgen in de winkel en is het te hopen dat Geer dan weet hoe de kassa werkt ;D
Door oebaya
#108648
Geer koop om te beginnen meteen een metalen vlooienkammetje met houten handvat. Kan het minste kwaad als Ted weer gaat kauwen. Over die tandjes zou ik me niet zo druk maken. Het komt er wel uit. Hier had een pup, zonder dat ik het wist, een stukje glas ergens vandaan gehaald en opgegeten. Zat keurig ingepakt in een drolletje.
En tegen schijnzwangerschap heeft Tannetje geheid een homeopatisch middel. Maar als Ted verder geen last heeft, niet te veel drukte van maken. Of ben je jaloers dat ze nu grotere heeft dan jij ;D
gr.
Nicolette
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door