Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door avalon
#110573
Ine schreef: Geer, geef wat ontbijtkoek, of anders een boterham!
Overgeven heeft volgens mij weinig zin.

Je verbaast je nog wel vaker wat er van voor in gaat en van achter weer netjes uitkomt! ;)
Kan je wel zeggen ja, zo ben ik ooit een punaise tegengekomen in de ontlasting. (zat het glasgordijn mee aan de deur vastgemaakt).
Door avalon
#110587
sylvia schreef:
Neeeeee , ze wil graag van haar hangtietjes af ;D
Die hangtietjes kletsen toch lekker tegen elkaar ;D Bij Avalon wel, vooral als ze harder gaat lopen flap flap flap grappig geluidje hoor ;D. Avalon geeft zelfs weer melk nu. Bij haar hebben de druppeltjes niet geholpen tegen de schijnzwangerschap, maar ze heeft er wel minder last van. Ze is wel erg stiekem.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#110625
avalon schreef:

Die hangtietjes kletsen toch lekker tegen elkaar ;D Bij Avalon wel, vooral als ze harder gaat lopen flap flap flap grappig geluidje hoor ;D. Avalon geeft zelfs weer melk nu. Bij haar hebben de druppeltjes niet geholpen tegen de schijnzwangerschap, maar ze heeft er wel minder last van. Ze is wel erg stiekem.
Het ging om Geer haar hangtietjes Renate ;D
Door ~anna~
#110633
Jeetje ik begon pas bij pagina 3 te lezen ::)
Na de eerste loopsheid al schijnzwanger :-\
Ik hoop niet dat het hier straks ook gebeurd de mijne heeft gelukkig een vacht met veel onderwol zie je de eventuele hangtietjes wat minder ;D
We gaan over 3-4 maanden beginnen met behendigheid en ze is nog niet loops ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door