Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#1027165
Hoi, een klantje van mijn, westie, krijgt voor darmproblemen steeds een kuurtje stormagyl voorgeschreven. Is dat ab?
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1027301
Ik denk stomorgyl?
Vaag dat dat voor darmproblemen wordt voorgeschreven, het is meer iets voor ontstoken tandvlees, bijtwonden en abcessen. Het is een antibiotica waar dieren vrij snel diarree van kunnen krijgen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1027305
*Dorothea* schreef: Ik denk stomorgyl?
Vaag dat dat voor darmproblemen wordt voorgeschreven, het is meer iets voor ontstoken tandvlees, bijtwonden en abcessen. Het is een antibiotica waar dieren vrij snel diarree van kunnen krijgen.
Misschien zit die verstopt Afbeelding
Door vagebond
#1027414
Ok, weet genoeg. Hondje is om de zoveel maanden aan de dunne. Ik heb m al probiotica verkocht, maar dat hielp niet. Ik heb wel okugest nu aanbevolen, maar denk niet dat ie dat gaat doen. Hij geeft 3 dgn ab en stopt als de hond t weer goed doet. Lekker slim, uitgelegd dat ie dat beter niet kan doen. Hij gaat drainagecomp. geven. Dit hondje staat nu al een paar maanden op Duck. Zijn huid is enorm verbeterd en de vacht ook. Nog wel plekken tussen de voetzolen en onder de staart een flinke smetplek. Oren zijn ook nog niet ok. Het is een oudere man, ik ben al blij dat het hondje versvoer krijgt, volgens mij is ze nu ook van de prednison af. Die hielp voor geen meter trouwens, maar mss doseerde deze meneer ook wel niet goed.
Door Kuszco
#1027616
Nee hoor. Stormogyl is nu net een AB dat gegeven wordt bij ontstekingen in het spijsverteringsproces. Daar horen tanden dus ook bij.
Zita krijgt het altijd als ze een darminfektie heeft. En de diarree houdt er echt van op.
Groetjes Liliane.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door