Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Breezer
#1023468
Zo alles is hevig gestofzuigd. De hondjes zijn net uitgelaten, dus nu gaan ze in bad en naar bed. :D  Pfff dacht een rustig avondje op de bank te hebben. :nut
Door senadance
#1023991
tjee...wat een beest zeg....vroeger zou hij goud waard zijn geweest ..kon je hem verkopen aan een vlooiencircus,  werd hij voor zo,n karretje gespannt.... ken je nog entree verlangen ook:D :D :D :D :D :D
Door Breezer
#1024190
Ik heb even gekeken, maar het beestje is maar 2 mm groot ongeveer. Heb de foto met de super macro stand gemaakt van m'n camera. Ondanks dat ik gruwel van het beestje vindt ik het toch wel een schitterende foto's. Helemaal omdat jullie hem allemaal mega groot vinden. ;D
Gebruikersavatar
Door Riek
#1024221
senadance schreef: tjee...wat een beest zeg....vroeger zou hij goud waard zijn geweest ..kon je hem verkopen aan een vlooiencircus,  werd hij voor zo,n karretje gespannt.... ken je nog entree verlangen ook:D :D :D :D :D :D
Jammer, alleen mensenvlooien zijn goed te trainen.

Het is wel een grote vlo!!

Maar helaas, zeer herkenbaar.
Door dorinekok
#1024285
Ik weet niet 100% zeker of het waar is maar ik heb altijd begrepen dat je niet meteen na het wassen een antivlooien middel moet opbrengen. en dat je ook niet direkt na het opbrengen van een vlooienmiddel mag wassen.
Zelf wacht ik altijd 2 dagen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door