Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1015393
we gaan zo met weirdo naar de DA, ben er niet gerust op, hij doet zo vreemd....
Gisteren op 't strand vreselijk veel gespuugd en aan de spuit.
Gisteren gewoon gegeten en verders niets bijzonders, ja-dat gaatje bij zijn poepertje waarvan ik dacht dat het dicht was maar zonet liep er weer een lading drek uit.
Maar sinds ik vanmiddag een stukje met de heren liep, was weirdo niet voorruit te branden, liep achter me te schoken en was nergens voor te porren, komen thuis en hij ligt me toch een partij te kwijlen en licht te hijgen.
Heel zijn lijfje schut mee, hij ligt met zijn kop strak voorruit en zijn oogjes zijn dan dicht, drinken heeft ie sinds laat vanmorgen niet meer gedaan.....hij heeft zonet wel een beetje gegeten maar niets erbij gedronken.
Willen hem net een snoepje geven en dat wilt ie niet...............weirdo en niet snoepen....
Moet om 19.30 bij de DA zijn, heb helemaal de kriebels...........
Hij ligt nu languit voor del in de tuin...........
Laatst gewijzigd door me and my boys op ma 04 aug 2008, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1015492
heb je niet het idee dat hij bevangen is door de hitte?
naja.. je bent al bij de d.a.
ik hoop dat het meevalt.. :(
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1015526
gossie die arme...
hij had goed 41 gr koorts!!!
Is waarschijnlijk een combinatie van teveel zand binnen gekregen, zat als een klutje in zijn darmen.
Is er dus uitgepulkt :-\
En dat gaatje bij zijn poepgat, was dus id een ontstoken anaalklier, dat was zo pijnlijk en triest toen ie de rest van de zooi eruit kneep...
De DA schrok wel van de koorts, waarbij die mij de stuipen op het lijf joeg!!!
Hij ruiste er gelijk een spuit in wat de koorts zou doen verlagen.
en een AB kuurtje van 8 dagen,Synuloc.
Hij heeft gelukkig net gedronken want dat was de grootste zorg.
Ligt nog wel voor del, maar hou hem heel goed in de gaten!!!
Moet hem de komende dagen rustig houden
Pff, koste me weer een jaar van me leven
Door Lizzy
#1015527
Allemachtig zeg, is dit schrikken :o :o

Heel veel sterkte met je ventje en een dikke knuf voor hem :-*
Door Kuszco
#1015533
Ja,we moeten regelmatig heel wat jaartjes inleveren. Volgens mij worden we geen 100.
Ik hoop dat de arme zich snel wat beter voelt.En heel veel sterkte voor de nacht.
Groetjes Liliane,Zita en lotje.
Gebruikersavatar
Door Dian
#1015536
sterkte met je kerel. Hopelijk knapt hij nu snel weer op. Een dikke knuffel voor jullie :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1015537
nou, o o, op dagen als deze dan weet ik weer hoe ontzettend veel ze voor me betekenen.
Het mooie is dat zimba en vinci hem met rust lieten, maar ze hielden hem wel in de gaten!
Zo nu en dan gingen ze naar hem toe en roken aan hem.
Weirdo ligt nu in zijn bench en vinci ligt ervoor hem te bewaken.
Wat een poepies zijn hondjes toch, kunnen menige mens eens een voorbeeld aan nemen!
Trouwens de DA vondt hem zo vreselijk lief en rustig.....
Je moet maar eens een vinger in je poepert hebben zeg, hij gaf geen kik!
Jaa, ik zag zijn ogen veranderen en zocht steeds contact met me, zo lief, dan duwde hij zijn koppie in m'n schoot..
wat hou ik toch van die jongens zeg!
Door De Geijsjes
#1015540
:o Jeetje Ellen wat een verhaal en wat ontzettend goed dat je gelijk naar de DA bent gegaan omdat je het niet vertrouwde. 41 graden  :o da's heeel hoog! Teveel zand? Dat kan dus bij elke hond gebeuren dan?  ??? Geef hem maar een dikke  :-* en verwen hem maar  :) Beterschap met je mannetje!!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door