Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#1020819
Oh Ellen, wat een vreselijk bericht :'( :'(

Ik vind het zooooo ontzettend zielig voor jullie :'( :'(

Het leven is soms zooooo ontzettend oneerlijk........... :'( :'(

Ik wil jullie ongelofelijk veel sterkte en kracht toewensen om dit verdriet te kunnen dragen.

En Weirdo lieve jongen, rust zacht ventje :-*
Door roefus
#1020822
O nee, wat schrik ik hiervan....vannacht heb ik nog hier gekeken, las dat Weirdo weer wat koorts had, vanochtend vroeg was er verder geen nieuws.

Kom ik nu binnen.....zijn er zoveel pagina's bijgekomen...en Weirdo heeft de strijd verloren  :'( :'( :'( :'( :'(

O, wat vind ik dit erg, en ik had het (na de goeie berichten van zaterdag) eigenlijk niet meer verwacht...

Lieve Ellen, ik wil je ongelooflijk veel sterkte wensen...ook voor je gezin.  :-* :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Wat moet dit vreselijk zwaar voor jullie zijn  :'( :'( :'(
Je hebt gedaan wat je kon...je hebt alles aangegrepen om jouw lieve schat alle kans te geven....het heeft niet geholpen.
Arme Weirdo, lieve schat, 6 jaar is niks....veel te vroeg  :'( :'( :'(
Door senadance
#1020831
och..ik ben nu weer pas op Barfplaats na weg te zijn geweest voor 3 weken...wat een vreselijk bericht!!!

ik zit hier gewoon te huilen. :'( :'( :'( :'(.

heel veel sterkte lieverd!!! :-* :-* :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Binno
#1020832
Ik weet niet meer wat zeggen, ik vind het zo erg. :'( :'( :'(
Heel heel veel sterkte om dit grote verlies te verwerken.
Dag Weirdo, dag kanjer, het ga je goed... :-*
Door dorinekok
#1020840
Och wat vreselijk! Ik wens jou en je familie heel veel sterkte.  Huil maar goed, als je nog tranen hebt tenminste.
Door Noes
#1020842
O nee hè  :'(

Veel sterkte met het verwerken van dit grote en oneerlijke verlies.

En Weirdo... jij mag lekker weer vrij lucht gaan happen en rond rennen in de eeuwige jachtvelden jongen. Waak een beetje vanaf daar voor je roedeltje hè jongen!!! dat hebben ze nodig  :)
Door *wendy*
#1020843
Gelukkig waren jullie bij hem tijdens zijn laatste "strijdmomenten" en op het moment dat hij kon ophouden met strijden.

Heel veel sterkte  :bigarmhug:..........Weirdo het ga je goed kereltje  :-*
Gebruikersavatar
Door roksefloks
#1020846
Ik heb Weirdo's strijd gevolgd.........zo...zo...verdrietig dat al zijn vechten vergeefs is geweest. :'( :'( :'(
Heel, heel veel sterkte gewenst en petje af voor jullie strijdbaarheid uit liefde voor jullie lieveling. :-*
Door Kuszco
#1020850
Oh Ellen,ik kan niet geloven dat het nu definitief over is.
Al die dagen heb ik steeds geloofd dat hij het ging redden.
Het moest gewoon. Maar het heeft niet zo mogen zijn.
Jullie zullen het nu ongelooflijk moeilijk hebben en ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van Weirdo.
Ook al kende ik hem niet ,hij heeft een plekje in mijn hart gekregen.
Liefs Liliane.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door