Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Barrak
#1015352
Dank jullie wel voor het meeleven. Het voelt ook erg kaal, vandaag geen stukje gelopen, zijn ontbijt weggegooid en vooral een erg leeg huis. Zijn mand heeft mijn vriend naar zolder gebracht omdat ik zo'n lege mand vreselijk vind om te zien. Nu is er een lege plek waar zijn mand stond... dat werkt dus ook niet. Ik ben ondanks alles blij dat hij zo kort hier last van gehad heeft. Hij heeft waarschijnlijk wel een vreselijke nacht gehad. Om 1uur afgelopen nacht ben ik nog beneden geweest, heb hem een knuffel gegeven (en zijn maaltijd opgeruimd die weer omhoog was gekomen). Hij leek toen niet slechter dan zondag overdag. Ik voel me wel rot dat ik afgelopen nacht niet beneden op de bank heb geslapen. Dan was ik in elk geval in de buurt. Niet dat ik veel zou hebben kunnen doen, maar toch.
Na de eerste spuit kreeg hij even een opleving, heeft een pootje op mijn arm gelegd en is met zijn kop op mijn hand gaan liggen. Hij keek me vol vertrouwen aan en volgens mij was het goed zo, hij heeft 2 leuke laatste jaren gehad. De jaren ervoor waren waarschijnlijk een stuk minder maar hij heeft de afgelopen 2 jaar met volle teugen genoten en geleefd.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1015376
ach wat triest, zit met kippevel...
je heeft hem net zoals je zegt nog een paar mooie jaren gegeven.
Daar kan je dan met de goede en slechte momenten aan terug denken.
nogmaals veel sterkte!
Door roefus
#1016687
Oh, wat verdrietig  :'( :'( :'(
Ik wil je graag nog heel veel sterkte wensen met het verlies van je lieve hondje  :-*
Door Helma
#1016886
Ah bah wat een naar bericht zeg.
Wel fijn dat je hem nog 2 mooie jaren hebt kunnen geven.
Daar zul je later met de tijd met een fijn gevoel op terugkijken.
Misschien kun je op de plek waar zijn mandje stond tijdelijk een mooie bloem neerzetten?
Heel veel sterkte joh, deze dingen doen zeer.

Groetjes van Helma.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door