Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door kojak
#1034264
-
Laatst gewijzigd door kojak op vr 02 apr 2010, 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door pallas
#1034283
kojak schreef: de aanmelding voor het epilepsie bij honden forum is er nog niet helemaal door dus ik hoop dat iemand hier een antwoord heeft!
De vismaaltijd komt er weer uit (sardientjes), en ik hoor van meerdere mensen die deze vitamine slikken dat zij geen vet eten meer kunnen verdragen. Nou vraag ik mij af of ik er misschien wat bij kan geven om de reactie op het vette eten een beetje te neutraliseren, of moet ik vet eten gewoon uit de weg gaan? wat is een goede minder vette vervanging van vis?
Geef je een helemaaltijd vette vis/ Grote kasn dat dat teveel ineens is.
Verdelen over een aantal maaltijden misschien?

Je kan er ook voor kiezen om de helft vette vis te geven en de rest minder vet.
Witvis zoals koolvis is niet vet, maar bevat dus ook weer niet dezelfde hoeveelheid omega3.

Als het echt niet lukt kan je ook nog visolie capsules geven.
Door kojak
#1038054
-
Laatst gewijzigd door kojak op vr 02 apr 2010, 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door kira
#1038070
voor wat betreft je vet vraag, ik weet dat mijn moeder geen vet kan verdragen, als ze een klein beetje vette vis of vlees eet, wordt ze alleen maar misselijk, is het meer komt het eruit. Dus misschien is het wijs dan maar even geen vette vis te geven en wellicht een supplement te proberen? Ik bedoel, als dat bij een hond ook zo is, zou die van een beetje nog wel misselijk worden.

Wat vervelend van het inlogprobleem. Heb je geen mogelijkheid tot email bij de instantie waarlangs je internetabonnement loopt?
Door kojak
#1038085
-
Laatst gewijzigd door kojak op vr 02 apr 2010, 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door